Ik vond het zooo maf dat die Jake ook mee ging naar die plastisch chirurg... bizar haha. Volgens mij vond hij het penis-gedeelte wel interessant.
Viel ons ook al op. Niet alleen Barbie is nep maar ook deze hele serie. Maar zo geweldig om naar te kijken!
Ik vroeg me al af of het aan mij lag, maar niet dus. Wat is deze serie nep! En hoe spontaan om opeens langs een huurhuisje te rijden een paar straten verderop, daar komen ze anders nooit??!!
Een paar dingen vindt ik echt raar. Die oorbelletjes bij dat kleine meisje vindt ik raar, maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Dat babytje zit al in een gewoon autostoeltje. En waar lieten ze Alicia toen ze bij de plastische chirurgie waren? Verder vindt ik het vermakelijke tv
Haha ja daar moest ik ook om lachen. Ik was trouwens ook wel verbaasd dat zij een huurhuisje krijgen. Zij verdienen toch ook teveel voor al die wetten tegenwoordig? Of waarom gingen ze anders in de Vogelwijk kijken?
Is waarschijnlijk gewoon particuliere huur. Je mag maar 29000 euro verdienen gezamenlijk voor een woning via de gemeente.
Is idd particuliere woning. En in de vogelwijk hebben ze niet naar een huis gekeken 1 in Scheveningen en 1 in de bloemenbuurt. Ze reden terug via de vogelwijk en toen zei Micheal hier zou ik wel willen wonen..
Als het via de wooncorporatie gaat staat er ook geen te huur bord op het raam hoor.. dat is gewoon particulier