Ik vraag me af he verdienen ze echt zoveel geld aan die serie? dat ze in een bmw rijden, merk kleding lopen, verhuizen, borstvergroting, penisvergroting, haartransplantatie, iedere dag buiten eten..enzovoort want beiden werken toch niet? of hebben ze nog een andere inkomstenbron? ik ben echt benieuwd..
ik ben gisteren afgehaakt. ik heb het nu wel een beetje gezien. ruzie maken en schuine opmerkingen. het is even leuk, maar na een tijdje word het vervelend
Nou de Bmw is weg haha. Ben wel benieuwd waarom Nja ze hebben die kroeg, ze zal wel wat leuk verdienen met die series maar Michael weet ik niet?
De opening van de nieuwe barbie bar was gistere avond omdat ze gaan verhuizen hebben ze de bar nu ook op een andere plek
Hihi mijn zus heeft vorige week gaatjes laten prikken bij haar dochtertje die wordt bijna 3 maar ze wilde het wel. Ze zei: oorbellen... auw! (deed de laatste net even zeer) Maar vind het geweldig
Ben benieuwd volgende week met Huisje Boompje Barbie! Heb alleen dan de 20 weken echo om 8 uur s' avonds pas. Anders kijk ik het wel online.
Ik vergeet het altijd te kijken, best jammer want die vorige show keek ik wel altijd, en op RTL moet je betalen om terug te kijken, vind ik zo belachelijk, maar goed.
De aflevering van afgelopen dinsdag kan je nog gratis kijken. Na 1 week moet je er helaas voor betalen.
Ach kom, heel dit topic staat vol met opmerkingen over Barbie, ik maak een opmerking, iemand vraagt waarom en ik geef antwoord. Als dat al gezeur en vooral sneu is? Dan is jouw opmerking dat zeker.
Nee, omdat deze discussie al eindeloos is gevoerd hier op ZP. En t topic gaat over Barbie, en niet over oorbellen bij een baby. Google maar eens naar zp in combi met "oorbellen bij baby", geloof me, je bent de eerste 6 uur aan t lezen.
Nu ja, dat kan ik niet weten. Ik ga niet voordat ik een opmerking plaats, zoeken of daar een discussie over is geweest. Verder was het ook niet mijn bedoeling om een discussie op te wekken, het was een opmerking, niet meer, niet minder. Het topic gaat inderdaad over Barbie en o.a. de keuzes die zij maakt, waaronder mijn opmerking valt. Anders valt er helemaal niets te melden in dit topic.
Nee, dat begrijp ik ook wel, maar de ervaren ZP-dames denken dan al snel: Och jee daar gaan we weer..... En die opmerking mag je wel maken, alleen je ziet dan zoooooo vaak dat anderen dr op in haken, en de discussie gevoerd word in een topic wat daar totaal NIET over gaat. Dat is nl ALTIJD t geval, na zo een opmerking. Maar we begrijpen elkaar,