Huisje boompje beestje en De dertig gepasseerd....

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemeis, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Dit heb ik ook een beetje. Dat ik denk: studie gehaald, reizen gemaakt, leuke vent ontmoet, getrouwd, kindjes, gave baan, mooi huis...EN NU? Wat is m'n volgende project/doel?

Ik probeer het nu maar te bepalen aan hand van verbouwingen huis/verhuizen, m'n carrière een rondreis met het gezin over een paar jaar, aan m'n lichaam werken door veel te gaan sporten...want ja het "is dit het nou" gevoel zie ik ook langzaam komen anders..

Nescio, mamameer en Eppo82 vinden dit leuk.
  2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Hier wil ik inderdaad straks echt serieus wat aan mijn lichaam gaan doen en ik wil weer gaan studeren. Ik blijf wel nieuwe uitdagingen nodig hebben denk ik.
    Ik ben nu 7 maanden gestopt met werken en het kriebelt echt wel. Ok, nu even niet met dit pittige manneke, maar ik weet zeker dat als daar ritme in komt ik weer 'iets' wil om naar uit te kijken.

Hopsatee vindt dit leuk.
  3. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ja studie denk ik zelf ook weer aan ofzoiets om inderdaad steeds naar iets toe te werken. Maar inderdaad eerst maar leven in het moment

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier nu 32 en ik wordt niet graag ouder. Blijf het liefst 28 ofzo maar jammer genoeg gaat dat niet he.
    Well voel ik me goed in mezelf. 1 pracht van een zoon samen met m'n vriend.
    Mijn lichaam is veranderd maar in positieve zin. Ipv ondergewicht heb ik nu bijna een normaal gewicht. :)
    Wel al 2 grijze haren ontdekt maar ik zei altijd dat ik m'n haren pas verf als ik grijs word. Dus kan nu eindelijk naar de kapper gaan om mijn haren te blonderen. :roflmao:

Ik voel me dus goed, heb m'n rust gevonden alleen puur het ouder worden heb ik angst voor.

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik vind t echt niet leuk dat ik langzaam richting de 30 ga.... ben 28 en heb 3 kinderen oudste is 8.
    Zowizo ben ik met de dag blijer dat ik zo jong moedr ben geworden maar nee ik voel me nog 20 en zou dat ook gewoon willen blijven. De levenslessen, mensenkennis en ervaringen neem ik dan wel graag mee.
    Aan de andere kant kan ik niet wachten tot ik 40 ben en mn kindern 21, 17 en 15 zijn.... freedom

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Met dertig heb ik me nooit oud gevoeld, nu met 45 wel...maar meer omdat het zo oud klinkt, voor m'n gevoel zou ik ook nog 35 kunnen zijn :D

Voel me trouwens veel beter dan toen ik echt 35 was, zowel geestelijk als lichamelijk...ben op m'n 39ste moeder geworden, getrouwd en tov toen ook -25 kilo :)

7. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Hier ook 30 en huisje, boompje, beestje. Aan de ene kant word ik erg onrustig van het gesetteld zijn, aan de andere kant is het ook wel weer fijn. Ik heb de afgelopen 12 jaar nergens langer dan 3 jaar gewoond en ook in verschillende landen dus het begint al snel weer te kriebelen om weer ergens anders naartoe te gaan.
    Door omstandigheden heb ik geen studie afgerond en ben ik al een paar jaar thuis bij de kinderen. Volgende week begin ik weer met werken. Daar zit voor nu meer dan genoeg uitdaging in. Wel wil ik meer gaan sporten, gezonder gaan leven, een leuke baan hebben (die ik als het goed is nu gevonden heb) en mezelf steeds meer ontwikkelen oa door cursussen te gaan volgen. Een ander voornemen is om me meer in te zetten voor de mensen om me heen die hulp nodig hebben.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ben net 39 geworden...en ik zie er helemaal niet tegenop om 40 te worden. Al mijn vrienden worden het nu namelijk ook.

Ik ben fitter dan ooit. Kinderen iets groter dus meer rust. Lekker kunnen sporten dus ook op gewicht en zelfs slanker dan op mijn 25e.
    Grijze haren beperken zich tot een paar slierten in mijn bos lange haar dus die zie je nog niet.

Ik ben zelfs blij dat ik niet meer 20 ben.

9. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik ga nu richting de 32 en ben eigenlijk altijd anti huisje, boompje, beestje geweest.
    Nu ik een kind heb merk ik wel dat ik als een soort leeuwin om mijn gezin loop :p en dat maakt me ook wel wat huiselijker.
    Ik moet nu ook meer stilstaan bij dingen waar ik voorheen niet mee bezig was.
    Goede buurt, huis groot genoeg, goede school straks enz enz
    We zijn opzoek naar een huis wat iets groter is en merk dat ik dan af en toe flitsen in mijn hoofd krijg van hoe leuk het is als er straks twee kindjes rondrennen terwijl ik voor het eten zorg en dan besef ik me opeens dat mijn leeftijd erin kickt :p

Mijn vriend is 35 en is veel jonger qua geest....kan zo nog rustig naar hardcore feesten gaan, heeft in de dierentuin ed de grootste lol, hoopt vurig dat zijn zoon van Lego gaat houden omdat hij al kwijlt in de Intertoys als hij de dozen ziet...
    Lichamelijk krijgt hij wat pijntjes...hij heeft altijd een slechte rug gehad l, maar heeft daar nu vaker en langer last van als hij te druk is geweest.

10. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Haha ja maar weet je wat mijn 17-jarige dochter tegen mij zegt? (Ik ben dus net 40 geworden) 'ik heb jonge ouders, maar R (haar jongste broertje is 21 maanden) die heeft oude ouders. Als hij 17 is zijn jullie al 55:eek::eek::eek:

Je bent zo oud als je voelt. Ik ben daar ook veel te nuchter voor. Ik voel met nog met zo als toen ik 39 was. En dat was net zo met 30 worden.
    Wel merken we allebei dat je toch ouder wordt. Gebroken nachten ed kunnen we toch minder goed tegen als pakweg 5-10 jaar geleden. Dus in die zin merken we wel dat we ouder worden.

11. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Vooral dat laatste is herkenbaar. Met 7 kinderen hoor je er blijkbaar als een wrak uit te zien:roflmao::roflmao:
    Dat ik me dat af en toe wel voel zie je niet aan de buitenkant;)

Deel Deze Pagina