sorry maar ben geloof ik echt blond, ik meot me toch maar weer blond verven want dat bruin doet me geen eer aan! ben ik nu aanvullend verzekerd ook voor kraamzorg... ik betaal 105.05 bij cz, maar ik kom even niet wijs uit de papieren... misschien enig idee iemand?? jonge ik ga maar ff door spitten....
volgens mij wel ers taat in ieder geval op de polis; cz zorg op maat, aanvullende verzekering basis, aanvullende verzekering tandarts.... maar wat dit nou betekend voor de kraamzorg en voor het poliklinisch bevallen... begroijp ik nog niet
Volgens mij ben je aanvullend (iig een deel) verzekerd, dat bedrag lijkt me te hoog voor alleen basis.
Je kunt het beste de site van CZ even doorlopen. Daar staat vast informatie over wat wel en niet vergoed wordt. Even kijken onder aanvullend basis. Als je er dan nog niet uitkomt gewoon even bellen met CZ.
ik heb hier even een boekje ontrafeld en volgens mij krijg ik zelfs een poliklinische bevalling geheeld betaald! Ik weet nog niet wat ik doe hoor... daarmoeten we het nog oiot een keertje over hebben.. maar wel fijn om te weten dat dit kan want als ik er 500euro voor neer moest leggen bleef ik zowiezo thuis!
Hoi Anniek, Ik ben ook CZ basis aanvullend verzekerd. Je krijgt bij de minste aanvullende verzekering de poliklinische bevalling zonder medische indicatie al vergoedt!! Toen ik nog niet bij de gyn liep heb ik dat allemaal nagevraagd bij CZ omdat ik wilde weten met welke kosten ik rekening moest houden. Wel blijft de eigen bijdrage van 3,50 euro per uur voor de kraamzorg staan. Dat komt dus op gemiddeld 150 euro (40 uur x 3,50 euro). Hopelijk heb je hier wat aan