Ik ben op zoek naar jongenstruien/vesten in maat 92 Vorig jaar kon ik goed slagen bij H&M maar dit jaar totaal niet Mijn zoontje had toen maat 86-92 en nu krijg je gelijk 98-104 wat hem weer te groot is Dat jaar daarvoor slaagde ik bij C&A maar dit jaar is daar ook helemaal niks te krijgen wat mijn smaak is Iemand een goeie tip waar ik misschien wel kan slagen?
zelfde probleem hierzo, maar ik neem gewoon maat 104, was het wat heter en dan in de droger. Beetje oversized.. Hema heeft ook leuk spul en ik zag laatst bij v en d ook allemaal leuke kleertjes!
Ik heb gisteren net een vest gekocht bij de Hema met verschillende gekleurde streepjes. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het erg leuk.
ik vind de WE ook altijd erg leuk ...en heb je bij c en a winkel gekeken of online bij wehkamp-> c en a ?? schijnt ook te verschillen ??
Ik denk dat ik er ook wel een aantal heb liggen. Ik weet niet of je nieuwe of tweedehands truiern wil??
Onze zoon heeft deze winter ook maat 92. Na lang zoeken heb ik 4 truien en 2 broeken van Noppies besteld bij Kleertjes.com. Wel van Noppies Baby. Ze hebben ook de collectie Noppies Kids, maar daar valt maat 92 ontzettend groot uit! En is ook duurder. Ik was nu iets meer dan 100 euro kwijt, best netjes vind ik. Hij is nu helemaal klaar voor de winter. Een winterjas had ik in Augustus al gekocht.
Ik weet niet wat je smaak is, maar mijn zoontje heeft dezelfde maat. Heb nog eentje uit een vorige collectie van H&M (gekregen van iemand) en eentje van Vinrose (zie plaatje), verder nog eentje van WE. De rest zijn meer gewoon shirts met lange mouwen. Van vesten heb ik eentje van Billy & Lilly, Pointer en een donkerblauw borgvest van de Takko. Je zou ook eens bij Zara kunnen kijken, die hadden ook leuke truien zag ik, alleen in kleuren die ik al had, dus daarom hoefde ik ze niet.
Ik koop vooral online vesten en truien. Heb er laatst bij H&M in de winkel 2 truien gekocht. Vesten koop ik meestal bij GAP en Pointer. Ik heb vooral truien van Pointer, McBaby, BFC.
Moet het persé exclusief en/of duur zijn? Wij kopen namelijk best vaak kleertjes bij takko: Takko Fashion - TRENDS
Same here! Zoontje van 2 heeft maat 92, precies tussen de h & m maten in eigenlijk. En ik vind ook de jongens veel minder leuk dan de baby kleren daar. De h & m jongens, c & a, v & d, we, het is allemaal hetzelfde: saaie mannenkleding in het klein... Niks geen leuke prints, alleen cijfers en 'university' teksten. Alleen de gekleurde streep-dingen vind ik leuk, maar daar heeft ie nu al een stapel shirts van. Hema vind ik leuk en betaalbaar, en verder vind je nog wel eens leuke dingen bij zeeman, wibra e.d., moet je wel goed zoeken! Zara heb ik nog niet aan gedacht, die zit niet hier in de stad namelijk. Zal eens online kijken.