Mijn hondje heeft ook 1 hangend oortje en de ander staat rechtop.. Echt niet lelijk hoor Kan niet zonder hem ! Snap niet dat mensen een hondje daarvoor wegdoen !!:x Bekijk bijlage 124177
nou zo als het er nu uitzien ga ik de hond van mijn moeder adopteren (staat hier ergens een topic "3 honden gaat dat?") dus dan zouden we 4 honden hebben dat vind ik wel weer heel veel.
Ben ook wel benieuwd naar de foto. Wat raar dat ze afhaken omdat het beestje "niet mooi genoeg is" wist niet dat je daar bij hondjes ook nog op lette hoor.. Had je zijn teennagels niet de goede kleur gelakt?
Oh dat is dan inderdaad wel veel. M'n moeder heeft ook 3 jackies en dat gaat prima samen. Soms knokken die teven met elkaar (moeder en dochter), maar de reu is wel lief. Ben benieuwd naar de foto! Is dat dat hondje waar je een paar weken terug een topic over opende, omdat hij de kleinste uit het nest was?
ben ook benieuwd naar de foto! ik heb ook een zwak voor lelijke beestjes, vind het altijd zielig dat niemand ze dan wil hebben.
Ach gossie! Wat sneu dat mensen afhaken puur vanwege het uiterlijk.... Kijk, het oog wilt ook wat natuurlijk en ik weet niet hoe erg zijn apartheid is... Mijn vriend vindt de Jack Russel erg leuk! We hebben geen hond, wel 1 kitten. Ben ook benieuwd naar de foto!!!
Ik vind hem echt niet lelijk.. Dat oortje is schattig en op de foto vind ik hem er niet klein of scheel uitzien.. Hoop dat je een lief baasje kan vinden voor hem..