Wat een schattjee!!!!!!! Nu baal ik écht dat vriendlief geen hondje wil.. Succes met het zoeken van een baasje! xx
Och jeetje hij is wel heel scheel ja. Wat een schatje. helaas, hier zit het vol, we moeten straks al een complete dierentuin verhuizen.
Ach, wat een liefie! Vind hem helemaal niet zo lelijk eigenlijk! Helaas hier geen geld en geen ruimte (flat, vier hoog zonder lift) voor een pup Ik hoop dat je snel iemand voor hem vindt!
ach gos...wat een scheeeeetje. Hij kijkt idd goed scheel zeg haha...t is net die buidelrat. Maar dat ze m daarom niet nemen, eigenlijk TE schandalig Als je kind niet moedersmooiste is, ruil je m toch ook niet om?
Ik heb de foto even gedraaid voor je.. Kijkt wat makkelijker. Maar dat mensen zoiets kunnen weigeren! Wat een schatje!!
op de foto kijkt hij echt heel scheel maar in het echt valt het wel mee hoor. de dierenarts gaf aan dat het nog wel beter word als zijn oog spieren wat sterker worden
Wat een lieverd. Ik durf alleen geen hond meer te nemen. De eerste die we hadden kon niet alleen zijn en de tweede (kruising jack russel) was zo ontzettend druk en die was daardoor gewoon niet te houden.
whaaaaaaaaaa wat een poepie!!!!!!! ik zou m zo op willen halen maar ik denk dat mn man er niet zo blij mee is want we hebben al een doldwaze labrador!!
niemand is perfect toch maar knap is hij inderdaad niet. mijn zus heeft ook de lelijkste pup uit een nest. overbijt (echt heel erg) pootjes staan naar buiten (net een zeehondje) lijkt op een herder met jackrussel korte beentjes en dan de voeten weer van een herder. verder is het z'n schatje maar stiemen komen er toch wel extra onkosten aan en krijgt ze hem bijna nergens in de verzekering (ja dat hebben ze ook al voor honden). mijn zus is ondanks dat de hond zo lelijk is echt dol op hem en het is echt haar kindje. toch is het goed zoeken naar iemand die z'n hondje wilt. mijn zusje heeft ook nog is 150 voor dat mormel betaald en ik zelf zou er geld voor bij willen hebben
Lovewinnie, nee een pup met een overbeet en scheve poten zou ik ook niet nemen, dat brengt zoveel ellende en kosten met zich mee, maar een schele pup met een hang en een sta oor moet medisch gezien geen probleem zijn. Ik zou er echter niet de hoofdprijs voor betalen.
ik hoef ook echt niet de hoofdprijs voor hoor. hij is nu 3 keer bij de dierenarts geweest en de dieren arts vind hem steeds mooier word hahaha. hij denk zelf dat hij de scheelheid wel verliest mischien nog heel iets maar meer ook niet. pootjes zijn recht gebitje schaard mooi. er is verder niet mis met hem (hij is helemaal gezond verklaard) alleen hij is "lelijk"