ochh germmmm dat is een schatje zeg!! ik vind hem helemaal niet lelijk gewoon schattig.. en die oogjes ja nou dat zal heus wel wat minder worden.. oooo echt een doetje
zijn broertjes en zusjes zijn voor 150 euro weg gegaan. ik hoef echt niet de hoofdprijs. en heb zelf zoiets als en enting eruit is en de wormen kuren en het voer. dan vind ik al best. in overleg kan heel veel
ja klopt hahaha. ik woon nu in didam (10 min min achter arnhem 30km van herveld) maar moch je het iets te ver vinden kan ik je ook tegemoet komen
Achhhh wat een droppie EN dat meen ik echt!!! Hopelijk vind je lieve baasjes voor hem want ik vind het echt een droppie
Voor dit hondje is zeker nog wel een baasje te krijgen hoor! en hij is NIET lelijk, hij is appart en dat vind ik juist en pluspunt en zo zijn er nog veel meer mensen! De mensen die het pupje daarom hebben laten gaan... pff daar kan ik met mn hoofd niet bij, ik hoop dat die nooit geen hond meer nemen!!!
Wat een reden om een hondje te weigeren zeg.. Ja hij is een beetje scheel, maar ziet er heel lief uit! Helaas doen wij geen hondje erbij. Veel succes, ik hoop dat je een lief baasje voor hem vindt!
wat een schatje. zou er zo verliefd op kunnen worden maar we hebben al 2 honden en een kat.. en dreumes en een 2e baby op komst dus het zou ERG druk worden.. ik hoop dat je snel een goed en lief baasje voor hem vind (moet ook haast wel want al die broodfokkers willen alleen maar een perfect teefje)
Hehe hij is leuk van lelijkheid Hij kijkt echt wel mega scheel op die foto maar ik vind hem echt super leuk! Helaas hier echt geen tijd voor een hondje... Maar ik hoop dat hij een leuk huisje (wie weet bij rono?) vind! Moet toch geen probleem zijn met zoon koppie
Wat een heerlijk poppetje!! Ik zou hem zo nemen, maar vriendlief vindt 1 rottweiler, een kitten en een volwassen kat wel genoeg, zeker met het oog op hernia operatie nummer 3 die ik binnenkort moet ondergaan.... Maar ik ga het toch proberen, want ik vind hem echt helemaal geweldig!! Hoe kan iemand zo'n schetebeestje nou weigeren, hij is echt te cute gewoon! *smelt*
Wat een geweldig lelijk beestje is dat toch. Lijkt op mijn vorige hondje zo die oogjes. Het is dat we nog geen tuin hebben anders.... maar daar heb je niets aan. Hoop dat het beestje lieve baasjes krijgt.
lieve meiden! wat een reactie's hahaha. ik vind hem zelf ook erg leuk gewoon hahaha. ik ga hopen dat er een baasje voor hem komt via hier!