huisje gezocht voor een lelijke pup (tips)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ik Pup nou eigenlijk al verkocht?? Volgens mij vinden keiveel mensen hem hier leuk :D (waaronder ik :D:D)

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee ;) er zijn wel een aantal die hebben aan gegeven via pb intresse te hebben.maar nog geen directe koper

3. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ohh.. Oke! Hoop dat hij snel een plekje krijgt! 't is dat ik hier al een malthezertje heb rondrennen ;) Anders had ik m zeker willen kopen:D

4. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Succes met de pup! Hoop dat je hier een geschikt nieuw baasje kan vinden..... las dat er best veel interesse was van meiden hier...

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    je wilt hem dus kwijt,maar niet via marktplaats.
    misschien een briefje bij de supermarkt/dierenarts.

6. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
  7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ga morgen de dierenarts even bellen of die iemand weet.
    meestal weet hij wel iemand die nog een pup zoekt.

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
  9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jammer want ik ben gek op lelijke hondjes (dus hondjes die anders zijn als de "standaard")...maar heb mijn huis vol!!!

10. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah, wat een lieverd zeg. Ik ben dol op puppies! Ik had dat met mijn hond, mijn puppie van 4 weken was overleden en toevallig had de fokker nog een nest. Daar was er eentje over, mensen wouden haar niet hebben want ze zou niet show waardig zijn. Dus eigenlijk precies hetzelfde, ze was geowon niet mooi genoeg. Nu 6 jaar later denk ik weleens, mensen zouden spijt als haren op hun hoofd hebben want mijn hond is heel mooi geworden ( schotse collie ) en nog belangrijker heel erg lief. Zijn het raszuivere jack russells? Want sommige mensen hechten er ongelooflijk veel waarde aan vanwege het showen later;)
    Weer ontopic, ik hoop dat ze een lief baasje krijgt, eentje die haar beoordeeld op karakter en niet op uiterlijk. Maar ik weet zeker dat het wel lukt.

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hahahaha hij is echt te scheel!!
    Echt een moppie hoor.

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mensen zijn raar...
    Honden met een vreselijke onderbite vinden sommigen mooi omdat dat (ineens) bij het ras hoort (buldog)
    Honden die 9 vd 10 x problemen krijgen met ogen die eruit vallen en waarvan sommigen rare tikken gaan vertonen of gewoon sterven van de pijn in hun kop omdat de schedel te klein is voor de grootte van de hersenen zijn ook prima ok (king charles spaniel)
    Zolang de misvorming maar beschreven staat in een of andere vage rasstandaard mag alles, is alles mooi en prima ondanks alle medische ellende en problemen.
    Maar zodra het beestje ietsje scheel kijkt en er een oortje hangt (mijn dwergpinchertje heeft ook 1 hang oor en een stand oor en daarom ziet hij er al van pup af aan VRESELIJK schattig uit! En ik kan aan haar zien als ze moe is want dan hangen ze beide ;) En dat is met dat ras en menegeen ander ras ook totaal geen issue btw) dan is er ineens een probleem en breng je het beestje terug terwijl je van te voren als wist dat t scheel keek?
    De vergelijking met een scheel kind gaat inderdaad totaal niet op dat is appels en peren vergelijken. Een kind krijgen is totaal wat anders als een pup kopen!
    Maar we leven maar in een vreemde wereld wat betreft de dingen die geaccepteerd worden van dieren die we in huis halen en de dingen die niet geaccepteerd worden.
    Mijn huisje is vol met 3 kinderen 2 honden 1 schildpad en een slang op komst (als mn man tenminste ooit eens een geschikt terrarium koopt/vind) En anders zou mn man hem niet nemen ivm hier boven ergens al genoemde mogelijke medische problemen. Maar als t aan mij lag.....
    Maar goed dat heb je nu al zo vaak gehoord natuurlijk.
    Overigens is er totaal NIETS mis met MP! Ik ken veel goede fokkers die hun pups daar te koop aan bieden.
    Je moet alleen wel n beetje mensen kennis hebben en weten of je pup bij de koper goed terecht komt. Eventueel een paar keer afspreken om ze te laten komen kijken voor het beestje mee mag ofzo.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    MP puilt uit van de Jack Russels en de asiels idem dito, er worden er ontieglijk veel aangeboden, dus mensen hebben keuze zat.
    Maar ik hoop dat je snel een geschikt baasje vindt. Ik zou een oproepje op een JR forum plaatsen.

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Genoeg meiden hier die hem helemaal leuk vinden en toch nog niemand die het beestje wil!???:(

dacht dat je hem wel allang kwijt was via zwp!!! Maar niet dus!!;)

Succes met het zoeken van een lief baasje..

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wat een scheetje.
    Die oogjes tja.. tis niet hel erg mooi , maar tis nou ook niet een afschuwelijk lelijk diertje. Heb echt wel erger gezien.
    T zal vast een schat van een beestje zijn. Ik vind nog steeds dat de klik niet afhangt van t uiterlijk. Je klikt of je klikt niet ongeacht of t beestje scheve tanden of ogen heeft.
    Succes in ieder geval. Hij vind vast een warm mandje.

16. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik vind jou gedachte dus kortzichtig... maar ik kan me er ook wel weer in verplaatsen hoor! ik snap gewoon niet dat je veel mensen altijd hoor dat hun hondje hun kindje is..... kijk dat je op marktplaats een hond niet wil om een plaatje ok, maar als je al toe hebt gezegd dat je hem wilt kopen en je haalt m op en ziet er toch van af omdat ie niet zo mooi is.... dat snap IK gewoon niet, en ik vind dat raar ja, en zielig voor die pup...... en ik vind dat niet kortzichtig , dat is gewoon mijn mening... :)

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ahhhh gossie zeg, wat een schatje...hoop voor die mensen dat ze met hun (toekomstige ) kinderen niet zo lullig zijn.......
    Het is dat ik gewoon geen hond meer wil *na 13 jaar gezorgd te hebben voor onze hond ... er even niet meer uit te hoeven met klote weer en gewoon op vakantie te kunnen zonder alles teregelen is ook wel weer een keer lekker :)........* , maar anders zou zo'n koppie echt geen belemmering zijn hoor..to cute !!:D

18. Chai

Chai Niet meer actief

Ik snap ergens wel dat mensen een puppy weigeren die niet voldoet.. als ik de volle mik zou betalen voor een goede raspuppy zou ik misschien hetzelfde hebben gedaan.

Als ik in jou schoenen had gestaan denk ik dat ik hem lekker zelf had gehouden.. :D

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Het is dat mijn vriend geen hond in huis wil hebben, maar wat een dotje. Ik zou hem zo meenemen.

20. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

noem hem guido...

naar die schele cabaretier hihihihihihi

nee maar hijs wel leuk van lelijkheid

Deel Deze Pagina