Huisje gezocht voor mijn poes Suske.

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door pnirmal, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je snapt toch zelf ook wel dat dát voor heel veel mensen géén reden is...
    Jij hebt jouw mening daarover, bij jou gaan katten voor je relatie dat is prima en jouw goed recht. Maar je zou ook wellicht een beetje begrip kunnen opbrengen voor mensen bij wie dat niet zo is. Een relatie heb je samen en dus kijk je ook samen of daar andere huisgenoten bij passen. Ik zou mijn relatie niet verbreken omdat toevallig mijn partner geen huisdier zou willen.

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik zou die relatie dan niet eens aangaan..;)

Stel, ik had huisdieren voordat ik mijn vriend leerde kennen, en hij wou ze niet.. dan koos ik toch echt voor me huisdieren, dan nog maar niet samen wonen.

Als ik geen huisdieren had gehad en we gaan samen wonen, en hij wil ze niet, oke prima.. een keus die je SAMEN maakt, maar in dit geval heeft ts er zelf voor gekozen en vind IK dat haar vriend hier dus los van staat want dat huisdier staat vind IK op de 1e plaats.

Ik zie het echt het zelfde als; Stel, mijn vriend en ik gaan uit elkaar en ik leer iemand anders kennen, maar die vind mijn dochtertje niets, dan kies ik toch ook ALTIJD voor mijn dochtertje.

Mijn huisdieren zijn ook net kinderen voor me, en zo zien veel mensen het hier.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar Te koop aangeboden.
    Elmo

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh wat sneu hehehe

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

iedereen vind het wel sneu, maar zo'n beestje heeft er toch ook niks aan om bij mensen te blijven waar ze niet gewenst is.

en als je er niet middenin zit is het makkelijk oordelen dat je nooit een relatie met zo iemand aangegaan zou zijn. da's rationeel verstand en da's iets anders als je gevoel.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op verzoek gesloten.
    Elmo

Deel Deze Pagina