Complete babykamer jongen/meisje

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Starry, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo dames,

Een leuke baby kamer voor zowel jongen als meisje en nog in goede staat.Onze dochter krijgt een nieuwe kamer, en tevens gaan wij verhuizen en willen wij de kamer niet mee verhuizen.Wanneer uw kind wat groter is dan kan je de zijkant van het ledikant eraf halen zodat uw peuter zelf zijn bed in/uit kan stappen.De kast bestaat uit een hang gedeelte en een plank gedeelte met 3 legplanken.De commode heeft 4 lades en 2 deurtjes met daarin nog een plank.Ook voor boven de commode hebben we nog een plank hangen.Alles is van hetzelfde materiaal.M'n advertentie staat ook op marktplaats voor de foto's maar zal even kijken of het zo ook lukt.

Groetjes Starry.

Marktplaats.nl > Complete kinderkamer in goede staat - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers

2. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Mooi kamertje zeg! Ik heb zeker wel interesse!

Is het bedje in hoogte verstelbaar? Zeker in het begin is het fijn als het bedje helemaal omhoog kan.

En de staat van de spullen? Nergens grote krassen, deuken of baby/kinder tandjes in de spullen? (zie je veel op marktplaats ;)

Jammer dat je er geen nummer bij hebt staan. Ik heb namelijk nog wat vragen erover.
    Misschien dat je mij zou kunnen bellen? 0646428336

Ik hoor het graag.

Grtz Laila

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi Laila,

Het bedje is in hoogte verstelbaar, het heeft 3 standen, hoog, midden en laag.
    De staat van de spullen vind ik persoonlijk goed, alleen een kleine beschadiging aan de speilen van het bedje, dit waar het muziekmobieltje heeft gehangen, verder geen krassen, of tandjes ;)
    Je mag me ook bellen, me nummer is 06 21 222 783

Groetjes Starry ( Iris )

Deel Deze Pagina