Hallo, Wij willen in juni 1 week op vakantie naar een bungalow park in nederland aan zee. Samen met ons meisje van dan 22 maanden. Om teleurstelling te voorkomen dat het park en omgeving niet leuk is voor kinderen. En dat we in een vies verouderd stoffig huisje terecht komen. Oja en een overdekt zwembad met peuterbadje zal ook fijn zijn..mocht het niet echt strand weer zijn. We hadden het parc zandvoort van de bekenste keten op het oog. Maar op Zoover een cijfer van 6,5 dacht ik en veel slechte referenties. Graag jullie mening. Andere suggesties die echt super zijn maar niet aan zee zijn ook Zeer welkom.
Roompot park in Kijkduin?! Lekker dicht bij het strand, maar ook de stad van Den Haag is goed bereikbaar. Volgens mij een leuk park!
Ik weet dat ik een geweldige tijd heb gehad bij port selande!!! Is in Zeeland en was echt een geweldige tijd daar. mooi zwembad, goeie restaurants op het park zelf en genoeg te doen nog in de omgeving.
Wij hebben het erg naar onze zin gehad in Park Zandvoort (CP) afgelopen december Zo ik zeker zo nog een keer naar terug gaan.
Toevallig zijn wij afgelopen weekend naar port zélande geweest. We hebben het erg gezellig gehad. Zwembad is mooi, mooie restaurants, en vlakbij het strand.
Wij gaan over vier weken naar landal ooghduyne bij julianadorp. Ligt direct aan zee en ze hebben mooie luxe huizen. Port Zeelande ben ik ook wel eens geweest, we hadden toen denk ik pech want we hadden een heel smerig huis. Kijkduinpark zoals hiervoor ook genoemd is ook een aanrader.
Ohh lees het net is nog NET Zuid-Holland... maar goed ik weet dat ik toen naar Neeltje Jans ben geweest en dat dat bij Zeeland hoorde dus vandaar dat ik dacht dat het Zeeland was...
Ben net een uur terug uit port Zelande. Met zoontje van 19 mnd. Erg leuk park voor kinderen. Mooi zwembad en veel te doen. Vlak bij zee!
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Bij deze vraag het nog een x..in de hoop dat iemand de vraag wil beantwoorden. Gr Tukker.
Veel plezier!! (met de huisjes kan ik je niet helpen, weet niet meer of wij standaard hadden.. was iig een huisje aan de haven met 2 verdiepingen)
Echt een aanrader voor iedereen die een fijn huis in Zeeland zoekt: Welkom. Wij hebben geboekt via de Roompot (park De Banjaard), maar je kunt dus ook rechtstreeks bij de eigenaren van het huisje boeken. Wij zijn er afgelopen week geweest. Dichtbij het strand, het huisje is van alle gemakken voorzien als je met kinderen gaat. Er is meer dan voldoende speelgoed aanwezig, een bolderkar, speeltoestel in de tuin, tekenfilms, etc. Het huis is groot, dus niet zo behelpen (wat ikzelf wel belangrijk vind bij een vakantie). Het zwembad van het park zelf is klein en heeft geen ruime openingstijden, maar je kunt ook gaan zwemmen bij het andere Roompot park in de buurt. En de omgeving is ook heel mooi en er is genoeg te beleven. Voor ons in ieder geval zeker nog een keer als we naar Zeeland gaan. Veel huisjes daar zijn van privé eigenaren die het dus verhuren. Dit huisje, Golfslag 3, was echt super!