super leuk en super spannend. wij hebben dit jaar ook ons eerste huisje gekocht zo spannend was dat. nu is het zo gewoon. lekker gevoel hoor
Nou Janne ik wilde er net komende week aan gaan beginnen , omdat die kamer stampvol staat (soort opberg kamerhahaha) anyway ...nu begin ik niet in dit huis eraan ..maar ik hoop dat ik nog genoeg tijd over heb om dat in het nieuwe huis te doen ...ben dan ongv. 33 weken als we er wonen ( doel is om net voor kerst te zijn gesetteld)
He Asjuh... de Reeshof, daar heb ik mijn verloskundige controles!!!! Wel een leuke buurt om in te gaan wonen hoor, lekker. Maar kan me wel voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten als je zo ver in je zwangerscahp bent. Aan de andere kant... je hebt een legitieme reden om niet te hard te werken tijdens de verhuis en anderen voor je te laten lopen..... (zelf zou ik daar wel moeite mee hebben trouwens). Maar heerlijk is een nieuw huis beginnen lijkt me ook wel heerlijk met een kleine. Anders wil je het misschien over een tijdje toch en moet je met kleine en al verhuizen, wat ook niet makkelijk is. Succes met de verhuis. Karin
thx duikster ...grappig ik zou ook naar de vlinder gaan maar loop nu bij de gyn. en ja het is eigenlijk een stadje opzichzelf .. heel kinderrijk