hey dames, jeuh!! toch nog ff snel een vakantietjuh geboekt naar Malgrat!! iemand ervaringen in Malgrat?? liefs mandy _______________ Pendel: marie: dec 06 sonja: mrt 07
Jip. Ben er ooit jaren geleden geweest en toen hadden ze er een leuke discotheek ...iets met Q.....K... Was zelfs een zwembad binnen en je kreeg een t-shirt bij binnenkomst/lid worden. Weet niet of die nog bestaat hoor.. Fijne vakantie! Mirre
Malgrat, heerlijk!!! Ben er zelf 2x al geweest en die discotheek bestaat inderdaad nog Zit onder een hotelletje, ben er zelf nog nooit geweest. Ik vind dat je heerlijk kan shoppen in Malgrat aan de winkelstraat, steek je de straat over dan zit je in Santa Susanna waar je gewoon doorgaat met het geshop Je ligt lekker dicht bij het strand waar het heerlijk vertoeven is echt geweldig daar zou daar zeker graag terug gaan. Naar welk hotel gaan jullie of gaan jullie niet in een hotel?? De naam van het eerste hotel (ongeveer 9 jaar geleden) waar we zaten kan ik me niet meer herinneren, zag er heel erg luguber uit van de buitenkant, maar was zooo ontzettend prachtig, lag tegenover het treinstation. De tweede keer (ongeveer 3 jaar geleden) hebben we in Aquamarina gezeten (officieël ligt dit in Santa Susanna) en ook dit was prachtig!!! Heel veel plezier in Malgrat weet zeker dat jullie het goed naar jullie zin zullen krijgen Liefs Angela.
AQUAMARINA!! Daar heb ik toen ook gezeten! Mooi groot hotel, was nog helemaal nieuw..., want ik praat zo over ruim 15 jaar geleden! Liften van glas aan de buitenkant, entertainment s avonds...bowlen kon je er ook geloof ik. leuk zeg. Dat die discotheek nog bestaat lachen zeg, idd onder een hotelletje. Mirre
Ja Aquamarina was echt prachtig, we hadden een familiekamer dat waren dus 2x1 persoonsbedden en 1 2 persoonsbed, dan nog allerlei nachtkastjes, tvkast en we hadden nog het campingbedje opstaan en konden bij wijze van spreken nog dansen op de kamer, badkamer was ook superruim. Eten was heerlijk en voor de kids was er zoveel te doen. Mijn moeder lag toen met mijn neefjes in hotel papi, moet zeggen dat ze goed te eten hadden, maar verder viel dat best tegen. Dat eerste hotel was overigens hotel Sorra D'Or, ook prachtig. Als ik nog eens op vakantie ga naar Spanje zal dat denk ik echt weer Malgrat/ Santa Susanna worden, je raakt daar niet uitgekeken Liefs Angela.
Enige wat ik nog als min-puntje kan herinneren is dat onze kamer toen naast de liften lag ](*,) knettergek werd ik ervan! Al die jongenlui ..heel de nacht door ..het was een gaan en komen, heb geen oog dichtgedaan hihi
ik gaat naar hotel reymar, ziet er best gezellig uit.. ( tis maar om te slapen!) gaat lekker met mijn hubbie met het bekkiej in de zon... ff de IUI vergeten en weer beginnen als we terug zijn met poging 7 liefs mandy
Wij lagen schuin tegenover de liften, maar eerlijk gezegt nergens last van gehad Echt superfijn voor je Mandy, zal je echt goed doen!! Rust er maar lekker goed uit en weer lekker met frisse moed weer met IUI verder, ik wens jullie ontzettend veel plezier en natuurlijk goed weer. Laat je weten hoe het was? Ik ken het hotel verder niet, maar kan niet anders dan dat het goed is Liefs Angela.
Yeah daar ben ik ook geweest Erg leuk wel Alleen was het bij mij al zeker 10 jaar geleden dat ik daar was Het was namelijk mijn eerste vakantie alleen EN mijn eerste vakantie ooit in het buitenland Ik heb echt onwisj genoten.. maar toen zat het nog niet vol met hollanders... nu staat het volgens mij in alle reisgidsen... dus ik ben bang dat er nu een stuk meer zitten. Maar toen was het echt een familiebestemming. Veel te doen voor zowel ouders als kinderen.. en een paar grote discotheken.. dus ook dan kom je aan je trekken
Ik ben er ook een jaar of 8 geleden geweest en ik ga zeker weten weer terug na Malgrat was echt een van de mooiste vakanties wat ik gehad heb echt een aanrader Dus als je nu heel erg twijfelt ik wil wel voor je gaan nee is maar lolleje...heel veel plezier en geniet er lekker van groetjes liselotje
ik ga daar al jaaaaaren heen Malgrat. Je hebt idd QK als discotheek en pub malibu en don juan is nu verander weet naam niet meer. Ik ga altijd naar Campring Bon Repos erg gezellig ben in aug. geweest en het voordeel is je kunt zo op de trein stappen en lekker naar barcelona of naar mataro park......voor als je van winkelen houd veel plezier in elk geval
Ik vond het inderdaad ook helmeaal geweldig. Mooi strand, vriendelijke mensen... enige wat ik me nog van die discotheek kan herinneren trouwens.. was dat het brandalarm echt elke keer af ging. En dat er regelmatig mensen in pyama (of minder) op straat stonden Dat reymar klinkt ook wel erg bekend trouwens Al was dat denk ik niet waar ik zat.. maar kan ook niet meer op de naam ervan komen Het zat in ieder geval aan de nederlandse straat daar. Was erg gezellig in ieder geval Bijna nog in een cafe gaan werken daar zodat ik nog een maandje langer kon blijven
QK.... daar ben ik ook geweest. Ik zat in het hotel ertegen over. Het is wel zo'n 17 jaar geleden. Maar was reuze gezellige vakantie!
wij gaat daar altijd een dagje heen om te winkelen als we op vakantie zijn in Fanals (tegen Lloret aan) maar denk het dat het ieder voor zich is...ik vindt het er ontzettend leuk om zo een dagje te winkelen, maar om daar de gehele vakantie te verblijven nee...dan zij wij gauw uitgekeken.. tis in principe 1 boulevard (wel mooi) met veel (dezelfde) winkels, en wat uitgaan betreft zit alles in een omtrek van 700 mtr... maar goed iedereen ervaart dingen natuurlijk anders..voor ons leuk voor een dagje (of 2) maar that's is..net zo goed als dat ik nooit naar turkey wou, dit jaar gaan we toch voor het eerst naar turkije omdat zijn baas die betaald omdat ze in de bouwvak door moesten werken, misschien ben ik wel helemaal verkocht als we terugkomen, en vindt ik er niets aan zitten we zo weer op het vliegveld, je moet alles eerst zelf ervaren voor je een oordeel kan vellen en iedereens interesse is natuurlijk anders... veel vakantie plezier alvast ..
Wij zijn er vorig jaar ook heen geweest! Best een gezellig stadje,en die discotheek is er inderdaad nog Wij zaten in hotel Luna Park,het hotel zelf was heel mooi,maar ik vond de kamertjes een beetje tegen vallen...