Oooow was net ff op de site van mcdonalds aan het kijken en zag dat ze iets nieuws hadden Milkshake cappucino ennnn mcflurry Magnum!! wie heeft m al geprobeerd en hoe smaakt ie? het is nu natuurlijk te laat maar morgen ga ik ze proberen hoor!
Ik heb de mac flurry magnum in de zomer op gran canaria al geprobeerd. Vond er eerlijk gezegt niet veel aan...doe mij maar de flurry met m&m's, blijft toch het lekkerst.
Ik hoorde het spotje op de radio gisteren....ben ook wel in voor een capp. milkshake zeg! Enne...vind zelf tot nu toe de Flurry met M&M's ook het lekkerste! Bij mijn vorige zwangerschap waren die mijn echte verslaving! Nu gelukkig niet....(scheelt toch wel kilo's).
Ohh... McD...! Moet nog ontbijten.. zal ik de kids in de auto gooien en ff naar de Mac? Neuuhhh! Maar heb nu wel lekkerhonger...
ik ga ze zeker is proberen hi hi heb de reclame wel gezien dat is al een begin nu de rest nog slecht voor de lijn
De milkshake cappucino hadden ze vorig jaar ook al eens, toen heb ik hem gehad en vond hem opzich best lekker. Mc Flurry magnum ben ik ook wel errug benieuwd naar!!
ik zag gisteren ook de reclame op tv, ik viel bijna van de bank af! ga straks zeker een mcflurry halen!! al blijven de lekkerste toch de oreo´s hoor
Oh ik zag de reclame van de week.. Als ik aan de Mac denk loopt het water me in de mond! Die cappumilkshake lijkt me lekker, en de macflurry ook.. Jammie! dat nieuwe broodje moet ik nog proberen.. Misschien van de week even doen
Nieuwe broodje heb ik geprobeerd: het is gewoon een mc-chicken alleen dan met honing -mosterdsaus. En laat ik daar nu net gek op zijn!
Vergeet de garnalen neit die ze nu hebben!! nog niks geproeft, hele week al buikgriep..... O ja en de macflurrie rolo hebben ze eruit gemikt : (
Ja die mcflurry rolo was zo lekker! Maar m&m's met caramel saus doet het ook erg goed! Die chicken sensation vond ik ook superrrrrrrrr