Hoeveel setjes kleding mee voor peuter bij 8 dagen vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Shereen23, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Hoeveel kleertjes nemen jullie mee voor 8 dagen vakantie naar de zon voor een peuter van 19 maanden.
    Ik heb nu t volgende ingepakt maar ben bang dat t te weinig is.
    5 tshirts
    5 shorts
    2 zwembroekjes
    3 singletjes
    3 rompers korte of zonder mouw
    1 joggingpak
    1 paar crocs voor bij t zwembad
    1 paar sandalen
    1 paar sneakers
    2 paar sokjes
    4 slabbetjes
    3 spuugdoekjes

hij zal vooral in t zwembad zitten spelen, dus geen kleding aan hebben.

Is dit genoeg of moet ik meer meenemen

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wat ik altijd zobiezo meeneem is een vestje,

mocht het frisjes worden kunnen ze een vestje aan.

en een lange broek voor als het slecht weer word,

waar ga je heen ? weet je zeker dat het er mooi weer is ? als wij namelijk zeker weten dat het er eigenlijk wel mooi weer is nemen we niet zo heel veel mee, dan zullen ze voornamelijk in ondergoed lopen, dus dochter in romper en zoonlief in hemp met boxer ( wat er trouwens gewoon uitziet als een leuk setje )

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Zelf net terug van 15-daagse zonvakantie en ik heb voor iedere dag een schoon setje meegenomen. En ik was blij toe, want dat was toch echt wel nodig. Thuis ben ik ook van de 'iedere dag schone kleren aan' en dat is op vakantie eigenlijk niet anders. Hoewel ik dan wel ietsje makkelijker ben. Verder heb ik tuurlijk ook sopje meegenomen voor een handwas, onder het mom 'niet echt schoon maar wel fris :D.

4. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Mejojo: Turkije en daar is t nu snikheet. Ik heb al een joggingvestje mee en zal nog een lange broek meenemen. Goede tip thanx!

Lara:Ik ben ook van elke dag schone kleding en ik heb ook zo klein formaat robijn en arielvlekkengel ingepakt dus kan ik de kleertjes ook wassen hihi.

5. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Oja ik wil van die stapelbekers meenemen maar waar kan ik die kopen?

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    daar kun je ook leuke dingen kopen als het nodig blijkt. is daar goedkoper en hebben erg leuke dingen.

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Bij Ikea voor 2 euro :)

Maar ik heb ze ook wel eens voor een paar euro bij Kruidvat gezien.

Wat betreft kleding: ik zou voor elke dag een schoon setje meenemen en overal wat extra van voor het geval dat :) Ik neem liever te veel mee dan te weinig.

8. Emme

Emme Niet meer actief

Haha, jullie nemen meer mee op vakantie dan ik in totaal heb (woon in een warm klimaat) ;). Shereen, lijkt me prima wat je mee wilt nemen. En een lange broek en een vestje zijn inderdaad wel handig, voor het geval dat.

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Op vakantie kun je ook gewoon even iets omspoelen (ik doe dat onder de douche met shampoo, ha ha) en dan weer aantrekken hoor. Maar ja ik ben heel practisch ingesteld. Als er hoge nood is draai je daar toch even een wasje?

Ik zou toch nog wel een warme trui inpakken en warme sokken (met name in het vliegtuig kan het erg koud zijn).

10. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik denk zo'n 2 setjes per dag ongeveer, dus 16 setjes dan!

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

nou als het daar snik heet is ben ik juist van het : ik heb niet zoveel nodig,

als er van de 8 dagen al 4 dagen zijn die echt snikheet zijn.... dan trek je echt niet nog kleren aan, tenminste wij niet..... dan smeren wij goed in om het uur en lekker in zwembroek aan het zwembad, of in ondergoed naar buiten.

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Ts ik denk dat je genoeg hebt hoor. Ligt er een beetje aan wat je van plan bent om te gaan doen. Maar als je vooral aan het het zwembad gaat liggen dan heb je overdag nauwelijks kleding aan.

Ik neem trouwens voor mijn knoeimonster de ikea-slab met lange mouw mee, dan kunnen ze toch lekker zelf eten maar wordt niet alles zo vies.Is ook makkelijk afwasbaar.

13. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik heb dus volgens sommige wel genoeg kleding. Ik denk t zelf nu eigenlijk ook wel.Overdag word er behalve zwembroek
    geen kleding aan gedaan. T is meer voor de avond in t hotel.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dan wel heel veel zonnecreme en hoedjes met flapjes.

15. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    T probleem is me zoontje haat alles wat op z'n hoofd moet, hij rukt alles eraf. Dus denk dat ie uiteindelijk zonder hoofdbescherming door de zon loopt.

Deel Deze Pagina