Eerder heb ik al eens een topic in dit forum geopend. Enkele reacties, maar daarmee heb ik nog niks kunnen boeken. Nu wordt het tijd om wat te boeken.... dus nogmaals een vraag. Gebonden aan hoogseizoen, Italie, in Toscane, liefst beetje centraal zodat we naar Rome, Florence of Sienna kunnen zonder uren te moeten rijden. Huisje op een park met faciliteiten als een zwembad en speeltuintje voor de kinderen (6 en 3). We hebben geen tent, misschien een luxe stacaravan, maar gewoon een stenen huisje ook prima. Wie o wie heeft een geweldig leuk adresje? Betaalbaar is meegenomen, maar zal lastig zijn in hoogseizoen.
Camping Norcenni girasole club. Het is een erg groot vakantiepark met twee grote zwembaden, speeltuintjes, eigen centrum met winkeltjes, restaurantjes en een ijswinkeltje met Italiaans ijs . Via bijvoorbeeld vacansoleil kan je een stacaravan of tent huren. Ik weet dat je via de website van de camping zelf ook een appartement of huisje kan huren. Wij zijn afgelopen zomer met onze eigen caravan geweest (voorseizoen) en gaan dit jaar weer in het hoogseizoen. Florence en Sienna zijn erg dichtbij. Rome is denk ik een uurtje of drie rijden.
Rome valt af... bewaren voor citytrip. Inmiddels al vele huisjes, stacaravans, agritourisme weggeklikt.... Iemand nog goede tips.