Hallo, Ons zoontje is 26 december met 31 weken geboren. Hij Is met 35 weken met sonde mee naar huis gegaan en hij doet het tot nu toe supergoed. Inmiddels heeft hij 4 kilo gehaald en is hij al 53 cm. Nu ga ik met ons zoontje en met mijn moeder op vakantie naar Turkije in juni. Wij zijn daar al vaker geweest maar dan zonder kindje. Nu heb ik enkele vragen. * De bekende vraag maar hoe doe ik het met voeding. Ik wil namelijk die kant en klare melk kopen van nutrilon. En ik lees dat dat niet altijd warm gemaakt kan worden voor het opstijgen omdat de stewardessen dan te druk zijn. Thermoskan mag niet, gevuld of ongevuld, beide mogen niet. * Ik heb geen draagdoek gekocht die ik wil gaan gebruiken omdat we de kinderwagen al afleveren met de koffers. Hoe doen jullie het met het vervoer van vliegveld naar hotel of in het openbaar vervoer in je vakantie gezien de maxi cosi dus niet mee kan. Zetten jullie jullie kindje op (niet veilig) op schoot of in drager? Ik ben benieuwd naar jullie oplossingen. Groetjes wendy
Hoi Wendietjuh, Wat fijn dat je zoontje het zo goed doet!! De keren dat ik heb gevlogen kon ik altijd water meenemen voor de baby. Gewoon in een aventfles met een dop erop in een thermoszak (weet eigenlijk niet hoe dat heet). Dus we konden met poeder gewoon zelf flesjes maken in het begin. Dit is nooit een probleem geweest. Bij sommige vliegmaatschappijen kan je gratis de maxicosi inchecken. Dat kan je nog nakijken als je dat wil. Overigens hadden wij m niet mee (op een rondreis niet zo handig) en had ik onze zoon in de draagzak in taxi's en ov. Succes!