Cp limburgs peel ervaring?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door flieentje, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hoi

Iemand ervaring van cp limburgs peel?
    Is het wat met 1 baby en peuter?

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Geen ervaring, maar wees je ervan bewust dat daar geen aqua mundo is, dus het zwembad is heel eenvoudig. Mocht je dat belangrijk vinden kun je beter naar het Meerdal ernaast.

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Zo heel eenvoudig is het zwembad niet. Er zit een zwembad in met allerlei glijbanen voor kinderen, een versnelling en bubbelgedeelte, een golfslagbad, een grote glijbaan, verschillende kinderbadjes. Zelfs een buitenbad. Ruimte genoeg om te zitten en een eetgelegenheid. Voor een baby en peuter meer dan voldoende.
    Verder vind ik de huisjes prima en ruim genoeg (maar wij zijn niet zo veeleisend). Er is speelgelegenheid binnen (vast ook buiten, maar wij zijn er alleen in de winter geweest).
    Ik vind het een prima park, wij hebben er ons twee keer goed vermaakt!

4. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Wij zijn ook niet veel eisend als het zwembad maar leuk is en de dome is het prima.

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Toen wij op het Meerdal zaten, zaten vrienden van ons op de LP. We zijn daar toen een avondje geweest, maar het was echt niet te vergelijken. Zij snapten niet dat wij hele dagen in het zwembad ons konden vermaken. Na daar gekeken te hebben, snapte ik dat wel. Ja, het is een groter zwembad dan je jn het algemeen in plaatsen heb staan, maar niet te vergelijken met de aqua mundo op het park 100m verder op ;)
    Ik zou dus echt naar het Meerdal gaan, die idd ook een gezellige Market Dome hebben.

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Oh dat valt dan mee inderdaad. Ik dacht dat het een roompot achtig bad was.

7. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.689
    2.392
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik vond de peel prima met onze peuter! Hij heeft zich kostelijk vermaakt. Zwembad is prima vond ik. Maar je mag gewoon gratis gebruik maken van alle faciliteiten van het Meerdal. Wij zijn daar een dagje geweest maar ik vond het daar te druk. Het speelgedeelte was voor onze peuter te groot en onoverzichtelijk. Het eten mwah. Zwembad leuk, vooral voor ons, onze peuter maakte het geen verschil of we op t meerdal zater of de peel.

Las veel slechte reviews over de peel dus ik ging er beetje bang naar toe haha.. maar het huisje was helemaal prima, vernieuwde badkamer, keuken en toilet en gewoon een flatscreen tv (standaard 5p huisje). We zaten 100 meter van de dome af en een grote speeltuin daar net buiten. Ik vond het prima, met grotere kinderen is meerdal leuker maar me5 een peuter en een baby zou ik eerder voor de peel gaan.

Owja en kijk eens op booking.com om te boeken. Wij zaten er een weekend voor nog geen 120 euro incl alles.. misschien dat dat ook meespeelt dat we geen centerparcs prijzen hebben betaald :)

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    Zwembad is erg leuk. Niet zo groot en uitgebreid als bij het meerdal, maar 1 klein kinderbadje en een wat groter kinderbadje en een golfslagbad wat ook prima is en de rest. Het is net iets meer dan het Vennebos en dus leuker dan alle Landal-zwembaden.
    Park is ook leuk. Kinderanimatie ook leuk. Kinderdisco super :)
    Ik hoop dat je een 'nieuwere' bank heb staan als wat wij 2 jr geleden hadden, want daar kreeg ik pijn mijn bibs van :) maar dat zal ondertussen wel, want ik heb begrepen dat in Januari het hele park in een paar weken is aangepakt.

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    We hebben limburgs peel geboekt. Als het niks is dan weten we dat voor de volgende keer. Ik lees wisselende dingen.
    Ik heb nu via cp prenatalaanbod geboekt scheelde de helft.
    De site bookings ga ik in de gaten houden.
    Meestal doen wij een mysterie cp

Deel Deze Pagina