huisje!

Discussie in 'De lounge' gestart door lovebear, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    hey meiden,

eindelijk,eindelijk is het dan waarschijnlijk zover!
    als alles goed gaat hebben we morgen de sleutel van ons eerste huisje samen!en wat voor een huis! met 4 slaapkamers! dus ruimte genoeg voor hailie, en voor hopelijk een kindje van ons samen....
    ik vind het wel heel spannend hoor of het allemaal door gaat en hoe het verder gaat lopen,maar morgen om een uur of twaalf weten we in ieder geval of we de sleutel kunnen krijgen of niet...
    spannend hoor...
    maar als we dan eindelijk ons eigen veilige plekje hebben,zal een zwangerschap vast niet heel lang meer op zich laten wachten hoop ik dan toch....
    duimen dus! :D

2. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    wat leuk zeg een huisje samen!
    woon je nu nog niet samen dan? ( denk het niet zo te lezen maar ik dacht mischien verhuizen na een ander huis ?)

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Super zeg!
    Hopelijk gaat het door :)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Proficiat! Wat leuk zeg!
    Heel veel plezier met inrichten enzo, want dat is natuurlijk toch helemaal geweldig, samen spulletjes kiezen! :)

5. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    nou ja helaas hadden we allebei nog geen "echt" huis...
    we hebben elkaar leren kennen als overburen,maar werden allebei uit die huizen gezet omdat we daar maar een jaar mochten zitten, en toen is hij helaas terug naar zijn ouders gemoeten, want hij had nog niks anders, en ik ben uit wanhoop een kamer gaan huren bij een kennis van mij...
    maar nu dus eindelijk een huisje voor onszelf, en mijn mannetje is stiekem al wezen kijken, en het klinkt echt goed! een garage,tuin,bijkeuken, drie grote en een kleine slaapkamer, en een ligbad! in de keuken een keramisch kookstel, en een afwasmachine, en nog in bergen op zoom ook, waar we heel graag wilden wonen, en het leuke is dat het maar 75 euro duurder is dan die ene kamer die ik nu huur :( maar ja hier is natuurlijk wel alles all in en in ons eigen huisje moeten we natuurlijk wel stroom enzo nog, maar ja we zijn dan met zijn tweeen voor de rekening, dus moet makkelijk lukken!
    ik ben echt superzenuwachtig,nieuwschierig,entoshiast en opgewonden :D :D :D
    ik kan haast niet wachten! hihihi!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, dat klinkt goed allemaal. Geniet er maar lekker van!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Super leuk zeg! Ik vond het toen ook zo spannend. En precies wat je wilt. Ik duim voor je dat het doorgaat!

Liefs!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar de Lounge.
    Elmo

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Veel plezier&geniet ervan! ;)

10. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh we hebben de sleutel!
    en de stroom,water alles doet het al, dus we kunnen gelijk aan de slag, en wss leggen we alvast een matras op de grond ofzo, das makkelijker,hoeven we niet steeds heen en weer om te klussen...
    ik ben echt superblij!
    het is echt mooi! nou ja er moet heeeeel veel opgeknapt worden,maar ik zie al helemaal voor me hoe mooi het kan worden!
    fantaseer fantaseer :)

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hey wat super zeg! Gefeliciteerd met de woning en veel klusplezier :D

12. Gefeliciteerd!

Geniet ervan.... :) ook van het klussen

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat ee super nieuws. Helemaal leuk!
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    there's no place like home!
    gefeliciteerd!

15. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    bedankt allemaal!
    idd er is no place like home....het is nog wennen,maar ik hoop dat ik straks voor het eerst in mijn leven kan zeggen, ik ben thuis! :D

16. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    pfff...oke vandaag weer hard aan het klussen geweest,en ik dacht dat mijn huid normaal al wit was (ik heb rood haar) maare nu ben ik helemaaaaaal wit! gestippelt dan wel door de verf :)
    echt vreselijk zit er helemaal onder hahaha!
    maar ja de badkamer is al af, die hebben we natuurlijk als eerste gedaan aangezien manlief helemaal zot is op badkamers (de gek... :p ) en gelijk kom ik vandaag als verassing met een nieuw badeendje aanzeulen, helemaal te gek vond ie het, een bikerduck was het, een zwarte met doodshoofdjes helemaal zijn ding hihi :)
    gelijk gisteravond de badkuip ook ingewijd ;) :evil: :)

maar mijn huis doet het geen goed al dat geklus...mijn handen lijken wel van een mummie, echt ik heb nog nooit in mijn leven zulke droge handen gezien! :confused:
    ik overdrijf niet als ik zeg dat ik uit moet kijken wat ik doe,anders vallen mijn handen uitelkaar! :confused: het brokkelt echt af vreselijk gewoon!
    ik weet niet meer wat ik er mee aan moet hoor :(

17. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Vaseline en handschoenen aan bij het klussen, hahaha, ik heb een levendige verbeelding en het woord klussen is hier toch een beetje dubbel ;)

Enne, gefeliciteerd met jullie woning! Is zooooo leuk om je eigen huisje in te richten. Succes :thumup:

18. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    hahaha oeps, ja even niet aan gedacht! hahaha! :oops: :)

maar ja....grrr ben helaas net ongesteld geworden..... :evil:
    maar aan de andere kant...hailie (zijn dochtertje) toen zij in de buik zat was de moeder ook nog 6 maanden ongesteld totdat ben toch zei van hmmm misschien moet je toch maar eens een test doen (je word wel dik :p ) terwijl ze dus al zes maanden zwanger was! dus er zit bij mij een sprankje hoop dat dat dus altijd gebeurt bij kinderen van ben, dus dat er kans in zit dat iuk dus toch al een paar maanden zwanger ben haaha! :)
    zou wel verklaren waarom ik zo misselijk ben al een paar maanden :(

Deel Deze Pagina