Wie is hier weleens geweest? ik ben benieuwd naar de ervaringen en of het heeft geholpen? Denk er zelf overna om het te doen na een positief verhaal van iemand maar wil graag meer verhalen horen.
hoi, ik ben er jaren geleden eens geweest naar 1 in duitsland. heb nl heel me leven al last van hoofdpijn. ben er naar toe gegaan op aan raden van me schoonvader. die had vroeger veel last van migraine en die zegt dat het hem heeft geholpen. ik heb geen migraine maar spierspanningshoofdpijn en bij mij werkte het niet. moest veel kruidenthee drinken voor zover ik nog weet en homeopathische druppels maar nogmaals bij mij deed het niets. maar goed bij mij schoonvader dus wel
ik ben ook eens geweest en vond het zeer indrukwekkend! Ik had geen info gegeven aan de irisscopiste en toch kon ze zien waar ik last van had en van heb gehad. Ze gaf me homeopatische tips en heb er zeker wat aan gehad. Succes!
Ik ben er in november geweest vanwege mijn miskramen. Ik was nogal sceptisch van te voren, maar omdat we de wanhoop nabij waren dacht ik waarom niet? Ik ben blij dat we geweest zijn, want het was zeer indrukwekkend. Ze wist dingen te vertellen en te verklaren wat ik niet verteld had en ook erg gedetailleerd. Het was echt bizar! Ik slik nu allerlei homeophatische pilletjes. Of het heeft geholpen moet nu blijken, maar ik voel me deze keer meer zwanger dan ooit. Wie weet wordt dit een plakkertje
Mijn iriscopist was in eerste instantie een alternatieve arts en gebruikte de iriscopie om haar diagnose te ontkrachtigen of te bevestigen. Degene waar ik ben geweest heeft een goede naam als het gaat om behandeling van onvruchtbaarheid en miskramen. In haar wachtkamer hingen allemaal geboortekaartjes Spriet ik weet niet waarvoor je er heen wilt en waar je woont, maar anders wil je haar naam wel pb-en?
heb nogal vaak last van darm problemen en bepaalde onrust dat is de hoofdreden. Dus in principe niet gericht op mijn mk maar mocht daar ook wat over aan het licht komen dan ben ik wel heel benieuwd... Heb al een afspraak gemaakt zal wel laten weten hoe het me is bevallen. Mocht ik hier niet met een goed gevoel weg komen dan kan ik altijd nog die van jou proberen gezien de richting waar je woont moet dit mogenlijk zijn.
Het 'grappige' was dat ik juist voor mijn miskramen ging en ook meteen iets meekreeg voor mijn darmen. Ik had er niks over verteld, amar het één scheen dus wel met het ander samen te hangen. Wie weet geldt dit voor jou ook wel? En het hoge noorden is provincie groningen Ik hoop dat je er net zo positief over gaat zijn zoals ik!
Ik heb alleen maar goede ervaringen met een iriscopist. Had jaren altijd vage klachten en de reguliere huisartsen deden er weinig mee en gaven alleen medicijnen tegen de klachten, zezochten dus verder niet naar oorzaken. De iriscopist wist alles feilloos te vinden en moest meerdere soorten homeopatische medicijnen gebruiken. Je voelt je eerst even slechter, maar het is belangrijk om door die fase heen te gaan en niet op te geven. Het heeft mij echt super geholpen!
Ikke! En ik ben helemaal fan. Mijn allergie die ik al jaren had is helemaal weg door hem, en ik ben er zwanger door geraakt. Een vriendin van mij ook. Echt een aanrader! Mijn vriend was ook binnen 3 weken van zijn kattenallergie af, terwijl hij er jaren hevig last van heeft gehad. Mijn moeder is van haar migraine af, heeft ze jaren 3/4 keer per week last van gehad. En zo kan ik nog wel wat opnoemen. En net zoals ik hierboven al las, héél veel geboortekaartjes. Ik vind het zo jammer dat er zoveel meiden zijn die niet uit zichzelf zwanger kunnen worden en dan de hoop maar opgeven. er is altijd iets aan te doen. Bij hem is er nog nooit een vrouw weggekomen zonder zwanger geworden te zijn. En er waren een hoop bij die dachten dat ze onvruchtbaar waren of waarvan het ziekenhuis niks kon vinden. Ik raad het echt iedereen aan.
In steenwijk zit ook een hele goede, peter vijverberg. www.reformhuissteenwijk.nl, daar staat hij wel op de website. Ik heb meer vertrouwen in hem dan ik ooit in een ziekenhuis of huisarts zal hebben.
erg toevallig maar daar heb ik dus een afspraak mee Ik ben heel erg benieuwd door jullie positieve verhalen hoop dat het bij mij ook zo is... Bedankt voor de reacties allemaal!