Hoi, Heb hier een maga probleem met een e-mailadres en een "spook account/klantnummer" Wil alleen maar mijn oude e-mailadres bij mijn nieuwe klantnummer/account hebben. Mag ook-e-mailonly zijn. ALs ik er maar niet voor moet betalen! Wordt arm van het telefoneren. Dus doe ik zo een poging. Dus............. HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP! ! ! ! !
Wij worden 3 april aangesloten, maar nog geen modem ontvangen, Maar helaas kan ik je ook niet helpen. Ik hoop dat er een medewerker toevallig hier op het forum zit,
Ja dat hoop ik dus ook. Maar voor hetzelfde zit de helpdesk in zuid-afrika. tja dan is hier vast niet iemand te vinden.
Heb je een nieuw pakket aangevraagd? Zo ja, dan is het vaak niet mogelijk om je oude emailadres te behouden. Pakketten zijn vaak gekoppeld aan een (nieuw) emailadres. Tenminste, dat was bij Tele2 zo toen ik er nog werkte, en ik heb daar altijd begrepen dat het in principe voor elke aanbieder geldt.
Min of meer wel. Had adsl en wilde dit toen upgraden naar surfen en bellen. Maar toen is er in plaats van een upgrade een nieuw account aangemaakt. Mijn alias kon wel mee verhuizen, maar de mailbox van mijn man niet. Die zit nu dus al 3 weken zonder e-mail!
kpn sucks! eerste 3 maanden gratis tv plus internet voor de helft van de prijs...Sturen ze nog rekeningen van 170 euro! en das voor 1 maand :O Kheb 3kwartier met ze aan de tel gezeten...ik dacht dat t afgehandeld was...Nu is me internet afgelsoten maar me tv niet :S vage zooi (modem en aansluitkosten waren ook gratis)
Ik weet precies wat je bedoeld Wendy... Hier komt KPN de deur ook niet meer in! [-( @Maranka: voor zover ik weet, wordt er bij een upgrade altijd een nieuw account aangemaakt, omdat je gebruik wilt maken van meerdere diensten. Dit is een ander pakket, dus wordt er een nieuw account aangemaakt, en dus ook een ander emailadres. Bij Tele2 is het zo, dat je gratis 5 emailadressen aan kunt vragen. Ik weet niet of dit bij KPN ook zo is, maar misschien is het even een belletje waard? Dan kan je man een (soortgelijk) emailadres maken.
Ja dat is het hem dus net. Hij kan wel een e-mailadres aanmaken maar niet dezelfde als hij nu heeft/had. Met alle gevolgen van dien. Hij krijgt al een poos geen mail meer en kan geen mail meer versturen om degenen die hem eventueel mailen te berichten dat hij bijv een ander e-mailadres gaat nemen. Maar goed na veel bellen is er eventueel wel een moeglijkheid om het op te lossen, maar dan moet ik nu dus nog 10 werkdagen waachten. Waarop .... geen idee! ! ! Hopenlijk kunnen we dus over een dag of 10 deze hele heisa vergeten. En anders gaan we op zoek naar een andere provider. tja dan allebei maar een nieuw e-mail adres, maar even geen KPN meer ! !