Misschien een heel domme vraag maar ik heb echt geen idee hoeveel zout ik in mijn vaatwasser moet doen? Moet ik gewoon vullen todat het helemaal vol zit?
Het water is hier erg hard, dus al zit het in de vaatwastabletten, ik gooi er toch altijd zo'n zoutdoos in. En meestal past er precies 1 zo'n doos in.
ik doe er geen zout meer in. mijn glazen smaakten zout! deed het eerst wel maar zit al in de tabletten.
Ik heb ook altijd broxomatic, doe er ongeveer een half pak in. Dan zit dat reservoir ook wel zo goed als vol!
dan moet je hem misschien wat anders instellen? Hier heeeeeel hard water, dus moet wel. Vaak zit er ergens een pijltje of draaidingetje in het gat waar je het zout in doet, net als voor het spoelmiddel, wat je in kan stellen...
ik snap trouwens ook niks van die glansspoelmiddel. Ik blijf vullen maar hij vult niet lijkt wel. moet ik die op een stand zetten ofzo? Hoeveel glansspoelmiddel doen jullie erin?
hier hebben we geen hard water dus vandaar dat ik het niet gebruik ook geen glansspoelmiddel heb de dreft tabletten waar alles al in zit.
Hard water is water met veel kalk. Is per regio verschillend in Nederland, maar waar ik woon is het water erg hard.
Ik gooi ook halve pak zout. Glansspoelmiddel weet ik eigenlijk niet. Ik blijf vullen en het verdwijnt. Ik doe er wel veel in, maar niet bij elke draai.