Een vriendin van mij is op zoek naar bedankjes om uit te delen aan de gasten na afloop van hun trouwfeest. Best moeilijk om iets leuks te vinden. De meesten verkopen allemaal van die truttige dingen, maar ze zoeken iets leuks. Hebben jullie nog leuke ideeen?
Wij hadden kleine blikjes met senseo pads, met op het blikje de tekst: "Kom nog eens een bakkie doen" Ik vond het ook erg moeilijk om iets te verzinnen, er zijn inderdaad heel veel truttige dingen.
Je kunt glazen graveren met jullie namen en de trouwdatum. Doe er leuke snoepjes in en inpakken in doorzichtig folie. Ziet er hartstikke leuk uit, heb het gedaan voor de kraamvisite.
wij hebben iedereen meteen een trouwfoto gegeven met bedankt erop. Dan hoef je achteraf ook niet meer iedereen een kaartje te sturen. Iedereen vond het erg leuk.
Wij hadden van die minipotjes met zonnebloemzaadjes en aarde enzo... toendertijd kon je die potjes voor wenig bij het kruidvat kopen... elk kruidvatfiliaal in de buurt langsgegaan dus Maar mensen vonden het erg leuk en na onze bruiloft hoorde je nog van " hoe groot is jou zonnebloem"
Wij hadden als bedankjes flesjes Toppertje (net zoiets als flugel) ingepakt in doorzichtig folie. Met een kaartje eraan; Top dat jullie er waren Liefs ... en ...
wij hadden van de blokker van die foto hoeders met 4 verschillende figuurtjes waren een euro de stuk en dan met een foto van ons twee met bedankt erop zag nu dat ze ook echte bruidsbedankjes verkopen bij de blokker , maard at zijn dan wel die truttige. het licht er ook maar net aan hoeveel je eraan wil spenderen.
Ik weet niet of het nog even duurt voor ze trouwen... Ik had rond valentijnsdag namelijk kaarsjes gekocht (heel goedkoop bij de Wibra) Waren leuk, folie erom gedaan, gratis stikkers bij vistaprint oid gemaakt en klaar! Kostte geen drol en waren echt heel leuk
Wij hadden wel van die truttige bedankjes van de blokker, een kaarsje en daarop kan je dan een foto in het "lijstje" schuiven. Maarja ik ben dan ook dol op kaarsjes...
wij hadden vliegenmeppers met daarbij de tekst we meppen u er nu uit maar kom zeker nog eens aan vliegen.
Sybje: waar kun je die trouwgom halen? Truus 1980: waar kun je die toppertjes halen? erge leuke ideen zoek namelijk ook nog iets
mijn schoonzus heeft een winkel met bedankjes en zo daar hebben wij ze vandaan ...weet niet in welke provincie ze woont ? ze heeft ook een webwinkel ... als je het adres wilt stuur je maar een pb !
*zucht* Kan de foto niet uploaden. Heb wel een foto, maar kan er nu dus niks mee..... Geen idee hoe ik m nu dan op moet krijgen........