Hallo Wij vieren woensdag sinterklaas met collegas we hebben allemaal een lootje gekregen met de naam erop, geen lijstje ofzo gemaakt. heb hem zaterdag pas gekregen (had vakantie dus had hem niet eerder) nu is het aanstaande woensdag, We hebben een buget van 5 euro, kan natuurlijk altijd beetje meer zijn maar ligt aan jezelf Nu heb ik de leidinggevende(vrouw), en geen idee waar ze van houd. We moeten ook nog een gedicht of surprise maken, ik ben totaal niet creatief. Iemand tips voor een cadeau? en voor een gedichtje/ makkelijke suprise? Ik heb aleen dinsdagmiddag tijd, en heel misschein morgenmiddag even om een cadeatje te halen.
Ik zou bij de Xenos of Action of zo binnen lopen. Gewoon bijv. een leuk windlicht of dingen om mee te koken of een kookboekje. Je kan best wat leuks krijgen voor 5 euro.
Action is echt een uitkomst voor cadeaus voor een klein budget! Een leuke schaal met kaarsjes/decoratie.. een mandje vullen met badspulletjes. Ik zou een kort gedichtje doen
Badspulletjes is ook een leuke inderdaad. Of een mandje met spullen om zelf een bepaalde soep of een bepaald gerecht van te maken.
Inderdaad bij de action een mooi houten plateau kopen en daar wat kaarsjes op. Ik heb een witte houten bak met 1 groot en 2 kleine windlichten incl herfst decoratie voor net 7,-. Maatje kleiner en 2 windlichten en je zit aan 5,-. Gedichtje: De Sint is al heel wat jaartjes oud en gaat soms wat vergeten. Hield je nu van iets decoratiefs of eerder iets met bijv eten? De Sint heeft dus een gokje moeten wagen, want er was niemand waar kon hij het na kon vragen. Licht en warmte doet het altijd goed, dus hoopt Sint dat hij ook jou hier goed mee doet. Geniet van het licht en de sfeer van je cadeau, de Sint vind dat je het verdiend het, dat sowieso! Ben geen ster met rijmpjes, maar in de geest van bovenstaande..
Leuk gedichtje Wendy. Als je iets met eten doet kan je er van maken op regel 3 Lekker eten doet het altijd goed.... Geniet van het koken en het resultaat, namelijk het eten dat zo op tafel staat.
Tnx voor de ideeen en voor het gedichtje!! Ik ga het gedichtje denk ik wel gebruiken en dan passend maken emt iets wat ik koop, ik ga dan denk ik voor kaarsjes met houder o.i.d. Thnx!!