Huiskamerspray/roomspray, gebruiken jullie het?

Discussie in 'De lounge' gestart door luca75, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Wie gebruikt er een huiskamerspray of roomspray en welke raden jullie aan?

Als het straks weer kouder wordt kan de deur niet meer de hele dag open. Soms ruikt het dan wat muf binnen. Gebruiken jullie wel eens een roomspray? Ik zie er bv van rituals. Iemand daar ervaring mee?

Bellybell vindt dit leuk.
  2. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Ik vindt het lekker!
    Ik heb een spray van de action die ik savonds nog weleens spray, op de bank, kussens en deurmat. Verder heb ik op het moment de airwick freshmatic staan. Geurstokjes van de rituals vindt ik ook altijd heerlijk, ik ging dan voor de stokjes met het witte label! (ben de naam ff kwijt). Verder heb ik af en toe geurkaarsjes aan, die van de ikea of scentchips. Ik hou van lekkere geurtjes in huis :). De spray van rituals waar je naar vraagt, heb ik nog nooit gehad.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Die van rituals is heerlijk. Alleen ik zet het alleen op de wc, vind het niet zo fijn de hele dag in de huiskamer.

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik heb van Riviera Maison de Ibiza intrieurspray en ik vind hem heerlijk ruiken en de geur blijft lang hangen.

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.261
    25.717
    113
    Ik heb die wel gehad, maar vond ik altijd zo chemisch ruiken. Nu heb ik een Lambe berger (zo’n geurlamp waar een heleboel soorten geuren in kan) en daar ben ik heel blij mee.

6. rums

rums Niet meer actief

Ik heb die van scentchips even aansteken en uitmaken na 3 minuten en dan geurt die.

Heb die van rituals ook gehad. Helaas kwam de vloeistof niet tot halverwege de stokjes en roken we er niets van. Misschien de woonoppervlakte te groot.

Wij hebben ook die van bridgewater candle company gehad. En die geurden wel heel goed. En de geurzakjes blijven ook langngeuren. Maar die gebruik ik op de slaapkamer en de wc.

7. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.788
    491
    83
    De roomspray van rituals is heerlijk, alleen ging die er bij ons wel heel hard doorheen omdat we bleven sprayen :D

Ik gebruik nu de scentchips van bridgewater en ben daar erg over te spreken. Niet de standaard geuren (meer met een kruidige ondertoon ipv recht toe recht aan lavendel ofzo), en je hebt maar een kwart blokje nodig die je ook een aantal dagen nog achter elkaar kan gebruiken. Bij andere merken was na 1 keer branden de geur helemaal weg, bij deze dus niet.

Geurstokjes vind ik alleen prettig voor kleine ruimtes zoals de wc.

8. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Volgens mij is dat super slecht voor je gezondheid. Het inademen van zulke luchtjes en sprays steeds. Zitten ook vaak allemaal chemische stoffen in.

Ik doe trouwens gewoon luchten, ook in de winter. En heel af en toe doe ik van die olie.

Lisa2, Felice, floppie888 en 10 anderen vinden dit leuk.
  9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    Ik heb nog huisspray van Rituals en heb daar ook vaak geurstokjes van gehad, maar vind het echt te duur voor wat je krijgt. Na 15 minuutjes ruik je het bijna al niet meer.
    Heb nu zwitsal geurstokjes en die ruiken heerlijk, maar niet voor altijd. Luchten doe ik trouwens wel altijd. Ook in de winter of juist in de winter zelfs. Elke ochtend eerst alles open.

10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.557
    113
    Nee.

Vind het niet nodig en mijn moeder word spaansbenauwd van al die chemische luchtjes

11. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Een lampeberger is ook een idee. Zal er eens naar kijken!

En ik lucht in de winter ook elke dag maar toch hou ik dan luchtjes van koken/dieren/enz

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb gewoon van die dingen in het stopcontact.

13. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Nee, wordt hier niet gebruikt. Wij hebben mechanische ventilatie dus het blijft ook niet hangen.
    In huis ruikt het dus altijd neutraal.

14. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Ik brand wierook, of zet een vanille geurkaars van de Ikea aan

Manque vindt dit leuk.
  15. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Ik heb laatst de electrische geurverspreider van de Rituals gekocht:oops:

Wat een fantastisch apparaat. Hé hele huis ruikt heerlijk. Ik zet hem bijna elke dag een uurtje aan. Dat is meer dan genoeg om het huis lekker te laten ruiken.

Verder heb ik in de badkamer, logeerkamer en de wc altijd geurstokjes van de rituals staan en heb ik ook nog een Roomspray van de Rituals die ik soms op onze slaapkamer gebruik als ik het bed heb verschoond. Maar dat is eigenlijk niet nodig met het apparaat van de Rituals.

Jup .Rituals fan hierzo:roflmao:

Luna86 en Snoeki vinden dit leuk.
  16. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik heb s'avonds een geurbrander aan met Soy was. Dit ruikt heel lekker.
    Ik maak die soy was dan ook zelf met bekende parfum geuren zoals chanel n5 enzo.

17. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Idd dat doe ik dus ook. Gewoon luchten. Desnoods een kiertje de gehele dag na voluit ff raam open gehad te hebben.
    Betere ventiltie zorgt ook voor minder stookkosten. En is veel gezonder dan die chemische zooi. Ik gebruik ook geen olie. Maar das persoonlijk.

18. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik lucht veel en gebruik Afrikaanse korrels (uunsi) of olibanum hars

19. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Oooh! Heb je een link?

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ook s'winters wordt hier gewoon gelucht. Raam de hele dag op een kier.
    Ik heb een spuitfles met een mengsel van water en lekker ruikende wasverzachter. Dit spuit ik af en toe op de gordijnen, bank en vloerkleed.
    Of ik doe een beetje wasverzachter op de doek van de stoomreiniger en hiermee dweilen en over bank en vloerkleed. Blijft lang hangen.
    Hier verder geen geurdingen. Krijg ik koppijn van

Deel Deze Pagina