Ik heb die van de action, met lavendel die ruikt ook heerlijk. Hier wordt overigens wel altijd gelucht, de roosters staan altijd open. Wat ik persoonlijk ook altijd lekker vind is als ik de droger aan heb staan ( staat beneden) dan ruikt heel mijn huis naar fris wasgoed
Wij hebben twee Franse Bulletjes en die geven heerlijke luchten af, kan geen spray tegenop Maar lucht elke dag en heb nu ook weer regelmatig een geurkaarsje (scentchips) aan.
https://www.fonq.nl/product/stadler-form-jasmine-aromaverstuiver/42656/ Ik heb deze en gebruik het in de winter met geurolie van de bodyshop.
https://www.rituals.com/nl-nl/at-home/draadloze-parfum-diffuser?gclid=CjwKCAjwrNjcBRA3EiwAIIOvq2_lZjqL0nsatTrbgdUSsEdH3Jg_RWlkSMuQCCuuMkfn9H8dLX8oKBoCpWEQAvD_BwE
Dat scheelt gelukkig, dan lijkt de diffuser zelf ook weer wat goedkoper. Weet je misschien ook hoe lang je er mee doet?
Ik heb hem nu sinds mei(vakantiegeldcadeautje) en er zit nog zeker voor een kwart in. Dan zet ik hem elke dag ongeveer een uurtje aan. Ja hij is echt enorm prijzig. Maar ja. Ik moest hem hebben Ik heb ook altijd een geurkaars van de Rituals en die zijn in vergelijking echt veel duurder dan de diffuser. Ik vind hem ook nog eens mooi in mijn interieur staan.
Hier niet. Vind het bij anderen ook helemaal niet fijn, zo'n luchtje. Hooguit heb ik eens een geurkaasje aan.
Ik hou echt niet van die luchtjes, bij mij staan altijd de roosters boven het raam open waardoor er altijd frisse lucht binnen komt. Mocht het koud worden dan doen wij gewoon pantoffels aan
Hier ook zon diffuser van rituals heerlijk. Nu alleen nog wachten totdat de private collectie aan geuren komen voor erin. Ik zouer graag green cardemon in hebben. Ik heb ook altij een powerbank klaar liggen voor mocht ik hem niet opgeladen hebben. ( 21 uur stand by tijd is echt te weinig) Hoezo rituals verslaafd.....
Mijn tip koop er een powerbank bij als laadstation dan prijkt hij altijd mooi op je dienblad ipv dat de halve dag naast het stopcontact staat om op te laden.
Nee, hier staat bijna altijd de deur een stukje open en de ventilatie roosters altijd helemaal open. Ik gebruik wel essentiële oliën wat ook lekker ruikt en heel soms wierrook.
Ik gebruik het eigenlijk nooit.. maar mis id winter wel de geur van pas gemaaid gras. (We hebben voor de deur een grasveld, wat regelmatig wordt gemaaid in de lente/zomer. Vind dat altijd zoooo lekker ruiken!) Is daar niet een spray van? Verder gewoon lekker luchten en af en toe een wierrookstokje.