Je hebt zo een programma waar ze mensen leren goedkoper boodschappen doen. Tijdens het blind testen word er nogal vaak de mist in gegaan of word iets super lekker bevonden dat stukken goedkoper is'
Wij zijn wel a liefhebbers. Een aantal dingen die ik wel huismerk koop zijn die wij echt fijn of lekker vinden. -Toiletpapier van de ah. -Cheese onion huismerk chips voor man van de ah. -Tomaten blokjes ah huismerk - snoepzakjes ah huismerk. - pindakaas met nootjes ah huismerk - pure hagelslag ah huismerk Dit is wat mij nu naar boven schiet. Wij gebruiken vast meer huismerken. Maar zaken zoals bier of frisdrank moeten hier toch echt a merk zijn. Wij eten verder amper uit pot of zak dus dat kan ik niet beoordelen. - zie
Wat ik me toch echt afvraag waarom mensen A merk toiletpapier kopen i.p.v. de goedkopere merken wat gewoon wel voor de helft scheelt.
We kopen een paar dingen wel een a merk maar dat is vooral in de reclame. A merk Pijnenburg peperkoek 0% al eerder die van de Aldi gehad maar dat was kurk droog en de smaak Cola halen we of Pepsi of Coca cola, we halen dan blikjes omdat anders de prik er te snel af gaat of anders is het wel heel snel leeg. Ook dit kopen we in de aanbieding. Huismerk Aldi waar we naar toe gaan wanneer het op is Tomatenpuree Tomatenblokjes Eiersalade (doorzichtig doosje) de lekkerste eiersalade Brie! Eigenlijk halen we dus heel veel huismerken
Ik koop veel huismerk, maar sommige dingen liever merk. AH heeft zo vaak aanbiedingen dat ik met merk nog goedkoper uit ben dan bij de Aldi of Lidl. Huismerk dingen die ik boven merk verkies: Koffie van de Aldi of Aro van de Makro Special flakes met chcolade van de Aldi Smeuïge pindakaas van AH Koekjes met witte chocolade en cranberry's van de Lidl Toiletpapier is van AH, Lidl en Aldi prima Licht gekruide aardappelschijfjes uit de vriezer van de Jumbo.
Delicata van de ah vind ik een goede lijn. Perla pads vond ik ook lekker maar die lijken niet goed meer aan te sluiten op het apparaat.
Page is verschrikkelijk, prik je zo met je vingers doorheen! Toiletpapier heb ik het liefste die van de Lidl, lekker zacht
Ja die van de Lidl had ik voorheen ook altijd, maar ben verhuisd en hier zit geen Lidl in de buurt, en ook niet echt op de route.
Wij gebruiken de vlokken en penne van gwoon. Wraps en pita broodjes gebruiken we ook van huismerk. Voor de rest alles a merk omdat we dat lekkerder vinden (drinken, saus etc)
Ik werk voor een grote retailer in de supermarkt branche en wij doen af en toe blinde testen met a-merk / huismerk /b-merk en opvallend genoeg worden daar niet altijd de a-merken uitgehaald. (Behalve bij lays paprika chips)
A merk : Heinz mayonaise en ketchup , Maggi bouillion blokjes , curry van hela? Pindakaas van Calvé en koffie van de ( hadden vroeger nespresso cups maar werd te gek) , vissticks iglo . rest koop ik volgens mij huismerk, maak veel zelf en dan heb ik die a merken niet nodig.
Huismerk; Jumbo cola cafeïne vrij Ah tomatensoep met balletjes in blik Appelmoes van oke Banaantjes ,(snoep) van de plus Grillworst van de Nettorama Sinassplit van de Jumbo A merk, Man wil alleen merk biertjes En hij wil alleen coca cola Maggi bouillon blokjes Chicken tonight potten Pindakaas van calve Curry van hela Zaanse mayonaise