Dreumes schilfers op hoofdhuid

Discussie in 'Verzorging' gestart door Kellebel1987, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Mijn dochter van 1 heeft eigenlijk al maaaaanden schilfers op haar hoofdhuid. Ik had er een tijdje niet op gelet en het viel me ook niet op omdat haar haar steeds dikker wordt, maar nu ik haar haartjes vast zet met een speldje ga je het toch weer goed zien! Ik was 2 x per week met zwitsal, spoel het goed uit, gebruik ook zwitsal haarlotion en borstel/kam het elke dag. Heb het al wel een keer een tijdje met olie ingesmeerd, maar dat hielp niets en leverde alleen maar vet vlekken op in het hoeslaken! Ik denk zelf dat het aan zwitsal lig, maar wil graag jullie bevindingen met andere merken horen... Of wie had hier ook last van? Ze lijkt er zelf geen last van te hebben, maar ik vind het zo onverzorgd lijken!
    Bedankt!

2. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Niemand?:(

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Bedoel je berg? Of gewoon schilfers/roos? Is helemaal niet abnormaal met 1 jaar hoor.

4. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Het zijn gele schilfers... Volgens mij is het berg?

5. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Volgens mij gaat dit uit zichzelf weer over. En anders zijn er bij de apotheek ook wel speciale shampoos.

Bij dochtertje smeerde ik haar hoofdje ook in met natusan olie en dam borstelde ik het met zo'n zacht borsteltje. Dan kwamen er ook wat schilfers mee.

Had toen ook wat gelezen over rooibosthee, om dat in het badje te doen.

Deel Deze Pagina