Dingen nadoen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Janneke21, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik weet het niet meer van Jayro.. maar Kenji doet zo snel dingen na.

Zo doet hij al een paar weken "lalala" als je dat zelf doet.
    Hij danst als je gaat dansen.
    Hij gaat met zijn hoofd naar één kant hangen als je dit zelf doet.
    Hij geeft kusjes (echt 'mwaaah' met zn mond) als je dit zelf doet.
    Hij zwaait met zijn hand als je dit zelf doet.
    Als mijn oudste een paar keer duidelijk zegt "zeg maar MaaaMaaaa...MaaaMaaa..." dan zegt ie mama.
    Als ik BoemBoemBoem zeg gaat hij met zijn hand op tafel/grond slaan.

Wanneer deden jullie kindjes dit? Mijn oudste deed dit volgens mij dus echt nog niet. Die zei wel al Papa met 7 maanden en Mama met 8 maanden, maar de rest kan ik echt niet terugvinden. En volgens mij deed hij dit toen nog gewoon willekeurig, niet echt als je er om vroeg of het voor deed.

2. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Hier met 10mnd oud al de wwordjes (nog niet 100% goed uitgesproken maar wel duidelijk voor een voorwerp)
    mama,papa,bal,poes,eten,hebben (eppuh :p).

`Verder kan hij nu hiep hiep hoeraaaaaa (en dan bij hoera zijn armen in de lucht), high five geven, kusjes geven,dansen op K3 muziek en dvd, eerste stapjes los zetten, en naar dingen wijzen met wijsvinger.En als je naar hem wijst dan zet hij zijn eigen wijsvinger tegen jouw wijsvinger :p

Lijkt mij totaal normaal rond deze periode en maanden.
    Straks praten ze je nog erger na en pikken ze elk woord op.ook als je je teen stoot en er wat uitfloept zeg maar :p

3. Karoke

Karoke Niet meer actief

Mij lijkt het ook heel normaal hoor. Hier eentje die niet zo van het nadoen is, nooit geweest, maar al die dingen al wel deed op die leeftijd.
    Zijn neefje is net wel van het nadoen en deed al die dingen ook na rond die tijd. :)

Deel Deze Pagina