Hier word ik nou echt wel gek van!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moedertjevj, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Mijn zoontje is nu 8 maand, dus het zal wel bij een sprongetje horen, maar wil het hier toch effe kwijt.

Wij mogen dus echt geen lawaai meer maken, echt niets, niets per ongeluk laten vallen, niet stofzuigen, ... zelfs als de hond blaft is het al zover, hij begint echt om het minste te krijsen, bij elk lawaai, echt bij alles, hij is dan echt niet te kalmeren ook niet als ik hem opneem, dan stampt hij heel hard, ik word hier echt wel gek van, zijn er nog die dit meemaken of hebben meegemaakt?

hoe gaan jullie hiermee om?

2. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ja heb ik ook gehad rond die leeftijd
    stofzuigen mocht niet, (hij begon dan te huilen en ik moest hem oppakken) als ik vlees wilde braden dan begon hij te huilen zodra het ging sissen, de fohn, elektische tandenborstel alles was niet goed

gaat over

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Haha hier ook heeeel lang die periode gehad. Nu vind ze zuigen nog niet leuk maar het brullen is gelukkig gestopt.

4. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    stofzuigen vind amy nu pas leuk. eerder krijstte ze ook bijmekaar als ik wou stofzuigen, nu racet ze erachteraan in haar loopstoel

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Komt me eigenlijk niet bekend voor! Vigo vind de stofzuiger erg leuk! Van af het moment dat hij kon kruipen kroop ie achter de stofzuiger aan en nu duwt hij hem heel lief voor mama voor uit :)

6. Dit heb ik idd ook meegemaakt werd er gek van! Kan me voorstellen dat jij je punt hebt bereikt, gelukkig was het maar tijdelijk.

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Klopt herkenbaar. schijnt echter heel normaal te zijn bioj veel kindjes. in oie ik groei staat ook "je kind kan last hebben van vreemde angsten" probeer je kind daarin te steunen.

Je moet je voorstellen dat ineens zo'n groot rijdend ding lawaai gaat maken. doodeng toch.
    of die grote zwarte zak opengeklapt word(vuilinszak was Dano panisch voor)

of een simpele politieauto met sirene pfffff berg je maar dan zette hij een keer op. Gelukkig verdwijnt dat weer, probeer hem wat voor te bereiden. Ik zei altijd 1.... 2... 3 en deed dan de stofzuiger aan. en keer hem aan. dan schrok hij minder merkte ik.

Deel Deze Pagina