huismoeder en vaak alleen zijn?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tweeling, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

meiden ik woon in den haag wie er intresse heeft pb memaar :D

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hihi dit is een heel oud topic.
    Maar goed het probleem blijft vaak wel.
    Ik ben ook een thuismama met een manneke van 3 en half en 10 maand provincie groningen.
    Wel te verstaan BAD-nieuweschans. Helaas geen auto, waardoor ik erg beperkt ben.

3. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Dat is ook niet zo heel ver bij mij vandaan:D

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hier nog een "omgeving" den haag mama die het wel leuk (maar ook beetje eng hihi) lijkt! Den haag en zoetermeer moet goed te combineren zijn toch? (wellicht ballorig?)

5. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Altijd leuk maar eng om nieuwe mensen te leren kennen:)

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ mamajanneke en oek oek, grappig zeg. Ook niet ver van mij vandaan. Mijn man en ik zijn gisteren nog langs Nieuweschans gereden, op naar Famila in Leer. Geweldig winkelcentrum. Waren we nog nooit geweest.

Maar Janneke, woon jij ook nog maar 10 maanden in prov. Groningen? Ik ook namelijk, sinds sept. 2008. Toevallig... ;)

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik woon in de gemeente Emmen... ben ook vaak eenzaam als alleenstaande moeder zijnde die gekluisterd is aan huis..

Is er al een lijstje gemaakt waar iedereen kan invullen in welke omgeving ze woont? Dat maakt het wat overzichterlijker... Kan je dan ook opzetten waar je naar op zoek bent...

Ideetje?

En degene die in de gemeente Emmen of Coevorden woont.. mag me altijd pb-en:)

8. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Ik ben geen thuisblijf moeder werk drie dagen in de week.
    ik heb een dochter van 20 maanden
    Wij wonen in almere filmwijk.

groetjes sarita

9. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    das leuk nog 1 uiot almere
    ik woon in muziekwijk
    heb een zoontje kevin van 4 en een dochter van 4 maanden

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    @oekoek, missflower, barbara, mamajanneke: allemaal uit de provincie Groningen?? Wel leuk hoor, ik woon in Bedum, weet niet of jullie dat kennen? Ligt zo'n 10 km onder Groningen.

Ben nog geen huismama trouwens, maar aangezien het bedrijf waar ik werk straks naar Roemenie gaat verhuizen, dan waarschijnlijk wel.

Heb een zoontje die in september 2 wordt en rond die tijd zal dit kindje ook geboren worden als het goed is.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    @barbara: Famila in Leer is leuk he? Kun je best goed winkelen. Het centrum van Leer is trouwens ook best leuk voor een keer.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Suus,

ben net bezig met een pb-tje aan jou. Maar wat je zegt: hartstikke leuk was Famila in Leer. Hebben we een hoop voor weinig geld ingeslagen. We zijn een stukje door Leer gereden omdat we op zoek waren naar een restaurant om te eten, maar dat is uiteindelijk Veendam geworden. :)

13. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    dus anstefay, sidmick en kubus wonen alle3 in buurt van den haag?
    misschien kunnen we met zijn 4tjes wat afspreken...idd ballorig?!
    vind ook wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen (vind het niet eng :)) heb wel wat vriendinnetjes met kleintjes maar hoe meer hoe gezelliger niet?! Ben trouwens geen huismoeder hihi, werk wel maar niet veel:)
    Hoe oud zijn jullie kindjes..?

Idd misschien een idee met een lijstje weet alleen niet zo goed hoe...maar per prvincie ofzo en dan wat gegens over jezelf (leeftijd, wel al een kindje of nog niet, leeftijd kindje, jongen/meisje stad etc...)??

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vind een lijstje maken best een goed idee. Maar ik denk dat de meesten hier toch wel graag een beetje anoniem willen blijven. Ik in ieder geval wel.
    Ik denk niet dat ik exact ga zeggen in welke plaats ik woon, maar wel in welke omgeving bijvoorbeeld. Maar dat moet iedereen voor zich weten. Hoe pakken we dat aan zo'n lijstje? Allemaal topics daarover maken?

15. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ja of gewoon plaatsen hier per provincie dan denk ik evt plaats drbij...en wat je nog meer kwijt wilt en dan steeds aanvullen als er aanvulling bij komt (dmv kopieren en toevoegen???)??

16. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    jij komt uit provincie groningen gloof ik?

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Klopt!

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dit zou een idee kunnen zijn...

Per provincie op alfabetische volgorde...

Dus bijvoorbeeld:

Provincie - (nick)naam - leeftijd - zoekt - contact via

In mijn geval zou dat dan als volgt worden:

Drenthe - Wishgirl - 35 - zoekt contact met vrouwen in omgeving Emmen en Coevorden - pb
    Meer hoeft denk ik niet...

Iedereen die erbij op wil kan zichzelf erbij opzetten of even vragen of iemand het voor die persoon wil doen... en die wordt dan gewoon op alfabetische volgorde van eerst provincie dan van (nick)naam erbij opgezet.

Is het lijstje even niet langsgeweest... dan even weer omhoog halen...

Optie zo?

19. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Hee, grappig een oud topic. Sidmick, was jij niet ook van de september 2008 mama's?

Ik was laatst in Ballorig. Het is echt errúg druk nu, pffff! Niet geschikt voor baby van 10 maandjes momenteel, maar paar maandjes terug was veel rustiger en heel gezellig.

Ben ook wel in voor daten overigns dus lees ff mee!

20. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    ik werk in muziekwijk op de mozartweg.
    ik heb een dochtertje Jaylynn van 20 maanden

groetjes sarita

Deel Deze Pagina