mag ik vragen waar je werkt dan want ik woon bij de mozartweg op de corellistraat dan kom je steeeds langs me huis bijna
Groningen: * Friesland: * Drenthe: * Wishgirl, 35 , omg. Emmen en Coevorden - pb Overijssel: * Gelderland: * Brabant: * Limburg: * Zuid- Holland: * Tinkerbell81, 27, omg den haag. Noord- Holland: * Flevoland: * Utrecht: * Zeeland: *
ik kom uit friesland maar ben nog geen enkele fries hier tegen gekomen jammer genoeg heb een tijdje in groningen en gelderland gewoond. rest van mn leven altijd in friesland gewoond. maar ik maak gewoon niet snel vrienden. en mij lijkt het ook wel leuk om vrienden via zw.pag. te krijgen. liefs
Groningen: * Friesland: * Drenthe: * Wishgirl, 35 , omg. Emmen en Coevorden - pb Overijssel: * Gelderland: * Brabant: * Limburg: * Zuid- Holland: * Tinkerbell81, 27, omg den haag. Noord- Holland: * Flevoland: * Utrecht: *Stef, 22, omg utrecht Zeeland: Ja leuk ben benieuwd!
Groningen: * Friesland: * Drenthe: * Wishgirl, 35 , omg. Emmen en Coevorden - pb Overijssel: * Gelderland: * Brabant: * Limburg: * Zuid- Holland: * Tinkerbell81, 27, omg den haag. *wonders 2, 21 , omg dordrecht/rotterdam PB Noord- Holland: * Flevoland: * Utrecht: * Zeeland: *
zou iemand mij erin willen zetten, voordat ik de hele lijst verpest haha. ben niet goed in ergens iets in zetten.
Groningen: * Friesland: * Drenthe: * Wishgirl, 35 , omg. Emmen en Coevorden - pb Overijssel: * Gelderland: * Brabant: *Caruli 27 omg. efteling PB * Limburg: * Zuid- Holland: * Tinkerbell81, 27, omg den haag. *wonders 2, 21 , omg dordrecht/rotterdam PB Noord- Holland: * Flevoland: * Utrecht: * Zeeland: *
Groningen: * Barbara1983, 25, een half uur rijden vanaf Groningen. Friesland: * Drenthe: * Wishgirl, 35 , omg. Emmen en Coevorden - pb Overijssel: * Gelderland: * Brabant: *Caruli 27 omg. efteling PB * Limburg: * Zuid- Holland: * Tinkerbell81, 27, omg den haag. *wonders 2, 21 , omg dordrecht/rotterdam PB Noord- Holland: * Flevoland: * Utrecht: * Zeeland: *
Groningen: * Barbara1983, 25, een half uur rijden vanaf Groningen. Friesland: * Drenthe: * Wishgirl, 35 , omg. Emmen en Coevorden - pb Overijssel: * Gelderland: * Brabant: *Caruli 27 omg. efteling PB * Limburg: * Zuid- Holland: * Tinkerbell81, 27, omg den haag. *wonders 2, 21 , omg dordrecht/rotterdam PB * Female81, 28, Bergschenhoek (dochter, 6 maanden) Noord- Holland: * Flevoland: * Utrecht: * Zeeland: *
Ik heb mezelf even in de lijst gezet Ik ben female81 en heb een dochter van 6 maanden. Mijn man en ik werken allebei thuis, maar mijn werkzaamheden beslaan maar een dagje ongeveer, en om nou iedere dag te gaan stofzuigen om mijn tijd te verdoen vind ik ook zo wat Dus; ik ben best in voor een bakkie! Mijn dochter is 6 maanden. Ze is een pre-dysmatuur, dus ze ziet er erg klein uit, maar qua ontwikkeling is ze wel gewoon goed gelukkig!
lovelyengeltje: kan je hem ook uit de quote halen? Want als ik nu jou wil quoten om mezelf in de lijst te zetten dan krijg ik alleen je laatste zin, want jij hebt de lijst nog in een quote staan.. Hm...begrijp je wat ik bedoel?
@ oek oek, volgens mij moet je die van Female hebben pagina 21. Want bij die van lovelyengeltje staat female er niet op.
Groningen: * Barbara1983, 25, een half uur rijden vanaf Groningen. * Oekoek, 27, 20 minuten vanaf Groningen (richting Hoogezand) (zoontje van 2 jaar, dochter van 6 wkn) Friesland: * Drenthe: * Wishgirl, 35 , omg. Emmen en Coevorden - pb Overijssel: * Gelderland: * Brabant: *Caruli 27 omg. efteling PB * Limburg: * Zuid- Holland: * Tinkerbell81, 27, omg den haag. *wonders 2, 21 , omg dordrecht/rotterdam PB * Female81, 28, Bergschenhoek (dochter, 6 maanden) Noord- Holland: * Flevoland: * Utrecht: * Zeeland: *
Nu is Lovelyengeltje eraf, omdat zij nog niet op de lijst van female stond Even haar er weer bij zetten
Groningen: * Barbara1983, 25, een half uur rijden vanaf Groningen. * Oekoek, 27, 20 minuten vanaf Groningen (richting Hoogezand) (zoontje van 2 jaar, dochter van 6 wkn) Friesland: **LovelyEngeltje, 25, omg. lemmer, heerenveen, wolvega- pb Drenthe: * Wishgirl, 35 , omg. Emmen en Coevorden - pb Overijssel: * Gelderland: * Brabant: *Caruli 27 omg. efteling PB * Limburg: * Zuid- Holland: * Tinkerbell81, 27, omg den haag. *wonders 2, 21 , omg dordrecht/rotterdam PB * Female81, 28, Bergschenhoek (dochter, 6 maanden) Noord- Holland: * Flevoland: * Utrecht: * Zeeland: *
Groningen: * Barbara1983, 25, een half uur rijden vanaf Groningen. * Oekoek, 27, 20 minuten vanaf Groningen (richting Hoogezand) (zoontje van 2 jaar, dochter van 6 wkn) Friesland: * Drenthe: * Wishgirl, 35 , omg. Emmen en Coevorden - pb Overijssel: * Gelderland: * Brabant: *Caruli 27 omg. efteling PB * Limburg: * Zuid- Holland: * Tinkerbell81, 27, omg den haag. *wonders 2, 21 , omg dordrecht/rotterdam PB (2 dochters 2,5jaar en 2 maanden) * Female81, 28, Bergschenhoek (dochter, 6 maanden) Noord- Holland: * Flevoland: * Utrecht: * Zeeland:
Misschien ook leuk dat degene met kindjes erbij zetten hoe oud ze zijn? Edit: laat maar, dat doen jullie al zie ik
Groningen: * Barbara1983, 25, een half uur rijden vanaf Groningen. * Oekoek, 27, 20 minuten vanaf Groningen (richting Hoogezand) (zoontje van 2 jaar, dochter van 6 wkn) Friesland: * Drenthe: * Wishgirl, 35 , omg. Emmen en Coevorden - pb Overijssel: * Gelderland: * Brabant: *Caruli 27 omg. efteling PB * Limburg: * Zuid- Holland: * Tinkerbell81, 27, omg den haag. *wonders 2, 21 , omg dordrecht/rotterdam PB (2 dochters 2,5jaar en 2 maanden) * Female81, 28, Bergschenhoek (dochter, 6 maanden) Noord- Holland: * Flevoland: * Utrecht: *Stef, 22 omg utrecht (2 zoontjes 3 jaar oud en 1 jaar oud) Zeeland: