@tweeling, wij wonen denk ik zo'n half uurtje van mekaar af. ik heb wel al iets grotere kindjes 1 van 5 en 1 van 2.
haha plantjes voor wimpie..dat is zó grappig! ik herken het gevoel ook! Vind het heerlijk om bij mijn dochter te zijn, maar soms zou ik t ook zo leuk vinden om andere mama's en kindjes in de buurt te hebben! Yara vindt andere kindjes ook super! Ik woon in Roosendaal trouwens
nou de plantjes voor wimpie zijn er inmiddels nu nog even de bak verschonen want ik zag dat dat al iets te lang niet was gebeurd hoogtepunt was trouwens uiteindelijk de drogist.. want mijn meisje heeft natuurlijk (zoals meestal daar) de show gestolen mevrouw van de drogist vind anne een schatje.. du s dat is altijd wel leuk
@bibiche: nu ben ik wel nieuwsgierig waar je woont btw.. nieuw hoogtepunt.. werd net gebeld door adecco voor een vacature vlakbij huis niet 100% wat ik zocht.. maar zo dicht bij huis is wel errug ideaal dus ga toch maar even praten
hmm mja tussen barendrecht en de eilandjes ken ik vrij weinig en barendrecht is... 10-15 minuten rijden vanaf ahoy?
@bibiche: in carnisse (nee geen carnisselande... maar min of meer oud charloise dus) @joepie: mja daar kom ik dus niet zo *grin* en ik kom hier verder ook niet vandaan.. dus weinig binding met omliggende dorpen/steden ook
Ik herken het wel. Soms zit ik echt zo binnen en heb ik geen idee wat ik kan gaan doen met Lieve wat leuk is. Alles wat ik doe met dr vind ik leuk maar zou het super leuk vinden om een mede mama rond mijn leeftijd te leren kennen enzo. De gezelligheid met de kindjes,moeders onder elkaar enzo. Oude vriendinnen zie ik nooit meer omdat ik ineens niet intressant genoeg meer was nu ik niet elke week met ze mee kan gaan stappen. Hun denken dat een getrouwd iemand met een kind niks meer kan. En zo hoorde ik niks meer van ze en zie ze zelden meer. Dusse.....meiden uit brabant (ik zelf woon in Oosterhout) je mag me pb-en
@bibiche: asl je je eens verveeld.. *grin* maar met een beetje pech/mazzel mag ik hier ook weer 4 dagen in de week aan het werk wat overigens wel tijd overlaat voor sociale dingen gelukkig
He Saskia denk dat wij heel dicht bij elkaar wonen in woon namelijk in Charlois... Vind het wel grappig om te zien dat ondanks dat je elkaar niet kent je bijna naast elkaar woont. Liefs Ivana
hmm dan vind je het vast niet erg dat ik je een pbtje stuur gezien ik nu wel HEEL nieuwsgierig ben.. en geen zin heb om mn adres over het forum te kiepen
Dit lijkt mij ook wel leuk om zo in contact te komen met andere mama's uit de buurt. Ik ben ook een full-time mama. Dus wie woont erin de buurt van Maarheeze en vind het leuk om misschien eerst via msn,mail contact te zoeken?(omgeving,weert,eindhoven)
lijkt mij ook wel leuk om andere mama`s te ontmoeten. ben namelijk ook een thuisblijfmama. ik woon in een dorpje vlak bij Gorinchem. mijn familie en vrienden wonen niet echt in de buurt dus een keertje buurten met een andere mama lijkt me leuk