Hier nog een mama uit het oosten (Enschede), die vaak alleen is. Ben geen koffieleut, maar wel een theeleut. Lijkt me gezellig om met andere mama's in de buurt contact te krijgen, dat mis ik hier wel een beetje.
Ik woon een kwartiertje rijden vanaf enschede, als je zin hebt om te msn-en pb me dan maar even... liefs
Beverwijk! Ben vaak verhuist en weet gelukkig wel snel mijn plekje te vinden ergens! Heb een hoop vriendinnen, maar...zonder kids! Ben werkzoekende, doe nu wat inval werk, maar verveel me! Vind het heerlijk om met Tijn thuis te zijn, maar probeer toch altijd wel iets te plannen, want 5 dagen alleen zitten? Nee niks voor mij! kus miek
Antwerpen is goed te doen met de auto vanaf hier haha Pas nog in Brasschaat geweest en was maar iets meer dan een half uur van huis vandaan
Ik woon tegenwoordig in Uithoorn. Ik zie sommigen hier vertellen wat t spannentste is wat hun die dag beleeft hebben... Mijn hoogte punt van de dag is meestal de honden uitlaten en mn grote bouvier die me dan soms bijna mee sleept naar de eenden. God wat heb ik toch n hekel aan die domme beesten...ipv weg te gaan komen ze naar me toe ondanks de honden om te kijken of ik wat te eten heb ...Mijn hond wil juist naar hun voor het zelfde ben ik bang Maar zo heel soms kom ik iemand tegen met n hond die zowaar wel tegen n vreemde wat kan zeggen
Ik herken je verhaal helemaal. Ik zit met hetzelfde probleem. Als je kinderen krijgt dan leer je je vrienden kennen. Sommigen van onze vrienden groep zijn nog helemaal niet op kraamvisite geweest. Ik ga ook niet zo makkelijk de deur uit. Als ik kijk wat ik allemaal al mee moet nemen, dan heb ik al geen zin meer. Woon trouwens in Twente.
Waar woon je? Eindhoven? Zo ja, waar in Eindhoven? Ik ben nu nog een beetje ziek dus deze week gaat sowieso niet meer lukken. Ik woon in de stad.
hier een mama uit den haag ben sinds kort hierheen verhuist dus ken niet echt veel mensen hier... wel heb ik op zich genoeg contacten en ken ook wel mama's van mijn leeftijd met kindjes van fergie dr leeftijd.. toch sta ik altijd open om nieuwe mensen te leren kennen lijkt me erg leuk en zeker als iemand lekker in de buurt woont.. dan is het toch wel makkelijker om af te spreken`... mama's uit den haag aanwezig?
ik heb via hier een dame leren kennen die ook huisvrouw/moeder is en we hebben voor binnenkort afgesproken voor de eerste keer vaak msnen we vaak als we ons effe vervelen, verder heb ik genoeg in me huisje omhanden dus echt vervelen doe ik niet en als ik me eenzaam voel bel ik een vriendin om af te spreken of te gaan shoppen of zo het zou wel wat saaier zij als indd iedereen in mijn omgevind maar zou werken behalve ik maar daar is geen sprake van.
Hier ook een thuisblijfmama op zoek naar meer contact! kom uit brabant, maar woon sinds 3 jaar in Soest, hier al wel wat mensen leren kennen, maar mis ook een leuk contact met moeder met kindjes, en waarmee ik spontaan eens een bakkie kan doen, lekker naar de stad e.d. lijkt me leuk meiden te leren kennen hier! liefs peet
Maar goed dat ik niet in de stad woon Gaat me teveel geld kosten al dat geshop, was vroeger al zo toen ik wel nog in EHV woonde. Je hebt een PBtje.