Ik meld me ook aan Veel herkenning in jullie verhalen, hoewel ik niet alles gelezen heb (zijn zoveel pagina's) Het lijkt mij ook leuk om met meiden in contact te komen. Ik woon in Almelo - Overijssel.
Mijn vader woont ook in almelo en het is voor mij een minuut of 20 rijden dus als je zin hebt om te msn-en dan stuur me maar even een pb..
Haha. Leuk om te zien dat er allemaal afspraakjes gemaakt worden. Maar even een tip voor de mama's to be; Ga naar zwangerschapsgym! Dat hoef je niet per se te doen om alles wat je er leert, je houd er misschien wel hele leuke contacten aan over! Wij hadden een groep van 10 dames en dan zit er altijd wel eentje bij waarmee het klikt... Wij hebben met ongeveer de halve groep nog regelmatig koffiecontact en ik heb met een van de dames 1 op 1 contact. Ook heb ik contact met een tweelingmoeder die ik heb leren kennen in de hema! Erg leuk! Maar dat is dus weer het voordeel van een tweeling, net als vrachtwagenchauffeurs is het op een of andere manier normaal dat je elkaar als tweelingmama's groet! Groetjes, Marian
En ik in Hilversum, misschien kunnen wij samen met Safiya afspreken voor een bakje koffie? Ohja ik ben niet echt een thuisblijfmama want ik werk wel 50% maar ook ik herken veel in de verhalen.
van het weekend was Layla bij ons thuis met haar man en zoon en het was erg gezellig, zelfs tussen onze sceptische mannen klikte het en we zullen insallah nog vaker gaan afspreken! ik had het zelf niet verwacht maar ik ben dankzij zwangerschapspagina toch een lieve vriendin rijker geworden
hey hey wat lief van je ayyildizf omdat te zeggen en ik heb het zelfde meid... het was echt super gezellig. De kinderen hadden het ook naar hun zin. ik hoop in de toekomst voor meer van zulke afspraken met ayyildizf...
Ik pb heen en weer met n aantal, en Caruli had een leuk idee. Als we nou eens een mini meeting organiseren voor een bepaalde regio. Zou in ons geval dan zijn voor omgeving Eindhoven/Tilburg. En met Amaranta ga ik vlgde week ergens n bakkie leuten.
hier nog een thuismama uit het oosten zag dat er nog een paar waren uit omgeving doetinchem ikke dus ook!
Hey leuk Nog een uit de buurt heb er al een gevonden mijn naamgenoot je en we hebben contact via hyves enz.