Misschien leuk om eens een mini-meeting te organiseren voor alleen omgeving Eindhoven/Tilburg. Zijn toch wel een aantal dames uit deze buurt hier op t forum.
Gezellig, nog meer Brabanders hier. En ik zag zelfs een plaatsgenootje...Eens even pb-en. Ik kom uit Oosterhout en ga vanaf mei als gastouder werken, dus zit veel thuis.
Hoi, Ook ik ben net moeder van een dochtertje van 6 weken en ben veel thuis...mannetje werkt ook veel.. Ivm mijn paniekaanvallen kom ik ook niet veel de deur uit en zou ook wel in contact willen komen met andere thuis blijf moeders! Ik woon in omgeving zuidoost drenthe... Liefs esmay
Ik lees deze topic nu pas! Ben ook een huis mama en met een man die vaak van huis is ook soms best eenzaam. Alle familie woont 150 km hier vandaan en niemand hier in de buurt van onze vriendenkring hebben kinderen. Volgende week gaat m,n man weer voor 4 weken naar Amerika... erg saai dus. Woon zelf in de regio van Nijmegen.
crisje stelde een mini meeting in brabant voor, ik vind dat eigenlijk wel een leuk idee en dacht misschien dat het dan makkelijk is omdat bij iemand thuis te doen zodat je een box, speelgoed enzo bij de hand hebt. En dan met een 'moeder' of 3 a 4 en de kids natuurlijk! niet TE veel maar gewoon gezellig! Wie heeft hier zin in en lijkt het wat om dat te doen? ik iig wel tweeling 1 dochter
rachel ik woon 7 min vanmijn tot aan jullie Mc Donald als je mijn msn of zo wil hoor ik het wel groetjes mij
geen idee waar misschien dat we dat af kunnen spreken als we wat moeders bij elkaar hebben? zeg t maar! tweeling en 1 dochter rachel1984 1 dochter en een dikke buik
hoi hoi dames.. zit met hetzelfde geen vriendinnen of kennisen met jonge babys wel oudere kinderen maar dat is toch anders en die werken ook allemaal ik kom uit hellevoetsluis zou het leuk vinden om met mensen in contact te komen uit die omgeving ....groetjes marjolein
Volgens mij is er pas nog een meeting in brabant gweest. Alleen waren er maar 3 of 4 mensen op afgekomen.
ja klopt ik kon helaas niet meer mee vanwege omstandigheden maar wie weet kunnen we hier nog een poging doen
tweeling en 1 dochter rachel1984 1 dochter en een dikke buik carulli idd ik kon toen ook niet ivm zieke schoonmoeder