Wie is er nog meer fan de lama's? Vrijdag avond en gister natuurlijk de herhaling, het was een top aflevering. Ik heb me bescheurd van het lachen toen ze de doventolk moesten doen Met blikken in je ogen.................
Ik ben ook fan! heb deze week de aflevering gemist maar ga hem binnenkort via internet kijken met mijn vriend. ik vind het een super programma!
hahahahahaha hier ook een echte lama fan hahahah heb me vrijdag echt helemaal in een scheur gelachen ahahahaha heb gewoon gister de herhaling moeten zien omdat ik heel veel dinge gemist had van het lachen! ik heb ook zo hard moeten lachen dat was 2 jaar geleden ongeveer ruben van de meer die maxima na doet met vreemd gaan hahahahah
dat kan ik me niet meer herinneren, maar zal ongetwijfeld super geweest zijn. Ik ben trouwens blij dat die sarah niet meer mee doet, ik vind de 'opstelling' van afgelopen weekend de beste.
Mee eens! Jeroen is een goede aanwinst. Past ook goed tussen de overige lama's. We zijn dit jaar naar een theatervoorstelling van ze geweest (1e rij!), volgend jaar gaan we weer. Alleen zijn we dan met 16 man, waardoor we op het balkon zitten...
Ik moest al kei nodig plassen, maar aangezien er geen reclames tussendoor zijn,lag ik haast in mn broek te piessen met die doventolk.... Kwam niet meer bij! We hebben kaartjes voor Maart 2008, ben benieuwd hoor
Hier nog een SUPERFAN van de lama's! 8) Met die blikken in je ogen............ waaaaaaaaaaaahhh kwam niet meer bij! Vond hem echt goed!
Hier ook een fan Waar is Adjust dan eigenlijk gebleven? Ik heb gister ook zo moeten lachen toen ze de muzikale roetsj of zoiets moesten doen, gewoon de lol die ze onderling alleen al hebben
hier ook een fan, hij was vrijdag echt hilarisch, samen met me mannetje helemaal in de scheur gelegen, in tijden niet meer zo gelachen, had echt de tranen over me wangen lopen. gisteren ook nog een stukje van de herhaling gezien. en de doventolk was echt te grappig. xx Bambi
Ik kijk bijna altijd online ,omdat mijn vriend het niks aan vind ( hij snapt gewoon de humor niet ) maar ik vind dat ze nu het perfecte koppel vormen! Als je in die mannen zn ogen kijkt alleen al, stromen de tranen over je wangen door het lachen haha. Ik vind het eerste stukje altijd leuk, verboden te lachen je kan wel nagaan wat voor kutspel hun dat vinden, ze hoeven elkaar maar aan te kijken en ze stikken al van het lachen hahaha.