samsung galaxy s plus

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon, want mn abbo verloopt bijna en dat is maar goed ook, want hij gaat telkens vanzelf uit. Nu wil ik heel graag weer een samsung, omdat ik de besturing heel prettig vind.

Wie heeft ervaring met de galaxy s plus, of wie weet een vergelijkbaar toestel.

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wat voor samsung heb je nu? Want de galaxy s plus werkt op het android besturingssysteem en is niet meer het oude samsung menu...

3. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil zelf voor de Ace gaan. Deze is stukken goedkoper dan de S versie. Het verschil is dat hij wat trager is en wat kleiner. Nou daar kan ik mee leven:)

4. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Hier iemand met een Ace. Fantastisch toestel. Had hiervoor iPhone maar Samsung (of eigenlijk Android) is zoveel beter en sneller. De Ace is idd goedkoper dan de S en ik vind het op zich wel fijn dat ie wat compacter is. De S is wel erg aan de maat. Kan hem je in ieder geval qua gebruiksgemak, werking en snelheid erg aanraden.

5. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Dat trager daar merk je echt helemaal niets van. Ik vind het echt een snel toestel. Als ik ermee internet dan is ie binnen een seconde / 2 seconden klaar. Dat had ik op iPhone echt niet. Daar duurde het en duurde het.

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb een gewone Galaxy S en dat is echt een super ding! Lekker snel internetten en vooral die apps die je kan downloaden zijn erg leuk! Vindt hem qua grote ook wel meevallen, past nog prima in mijn broekzak en een wat groter beeldscherm vindt ik persoonlijk ook wel heel fijn.

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb sinds een paar dagen de Galaxy S 2, geweldig ding!! Lekker snel en leuke apps!! Whatsapp vind ik echt helemaal super!!! Ik werk voor het eerst met android maar bevalt me goed tot nu toe! :)

8. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Ik heb de plus en vind het een geweldig toestel heb hem nog nog maar een week dus de mindere dingen weet ik nog niet :D

Deel Deze Pagina