ik ben ook als de doooooooood voor spinnen!! laatst zat er een huis-tuin en keuken spin ( ?? ) in mijn slaapkamer.. me man sliep al... ik hem wakker gemaakt.. ''schat maak die spin is dood!!'' hij: wat zeur je nou johh is maar een klein spinnetje die beesten doen niks ik weer: '' doet er niet toe ik wil dat beest nog geeneens zien in me huis'' zegtie: ''doe je je ogen dicht ga je slapen '' na heel veel aandringen en aanstellen hadtie hem alsnog dood gemaakt.. kon ik met een gerust hart gaan slapen
Haha, mijn man zeurt ook altijd als hij "weeral" voor een spin moet komen Maar ik kan ook echt niet slapen als die spin daar nog rondloopt hoor!!!
Ik moet niks hebben van spinnen...getsie wat een enge beesten. Ben níet echt iemand die snel ergens bang van is want wij hebben zelfs een slang in een terrarium maar een spin... iew iew iewwwwwwww!!!!!! [-X Op vakantie op Curacao werd ik in de nacht wakker en toen voelde ik iets lopen over mijn gezicht....was een dikke zwarte kakkerlak....brrrrrrr!!!! Geen spin maar net zo ranzig. En ze zeggen dat mensen die slapen met hun mond open ook wel eens spinnen vangen en insektjes.. Voortaan dus met de mond dicht pitten...
Voortaan maar met een strook tape op je mond gaan slapen Maar even zonder gein, dat blijkt een broodje aap (spin) verhaal te zijn. Zodra er iets in je mond kruipt en het loopt wat verder door naar achter, dan ga je kokhalzen/hoesten etc. Gelukkig ben ik nog nooit kokkend wakker geworden
Wat een goed nieuws! Ik geloofde het ook al niet echt en daardoor heb ik sinds mijn kindertijd de gewoonte om altijd met mijn deken op mijn lippen te slapen Gisterenavond weeral een megakanjer in de verande gevonden! Zelfs mijn man was er wat vies van Hij heeft hem dan met de spray bespoten en na 1 minuutje viel ze gewoon ineengerold op de grond... Het ergste is dat ik hem zelfs niet durf oprapen dus dat moet m'n man doen en toen hebben we hem door de wc weggespoeld!
Ik ben banger dan bang voor spinnen , vind ze ronduit vreselijk Ben weleens flauwgevallen toen een grappig persoon dacht laat ik haar eens nazitten met een spin , maar dat ik voor de vlakte ging had ie niet bij nagedacht .. ik ga gillen , trillen , zweten ik weet niet wat allemaal , kan er niet eens in een omvang van 2 meter bij gaan staan .. Zo´n spray die heb ik ook maar dan worden ze wel eerst nog 1 minuut helemaal gek en snel dat ze zijn , gadver ... Zo heb ik eens een ex vriendje gehad en die had een appartement waar ik dat weekend sliep met hem samen , en op zondag avond ( ik sliep er al vanaf vrijdag ) zegt ie doodleuk tegen mij dat er een megaspin op de kamer rondhong Ik ben op bed gaan staan en heb hem gedwongen om zelfs de kast waar hij waarschijnlijk achter zat weg te schuiven en dat ik anders mooi nog de trein naar huis zou nemen , en er kwam me een joekel tevoorschijn .. Heb alsnog trein naar huis genomen ik was te boos , hij wist dat ik er angst voor had .. eikel .
Mijn vriend had ooit ook eens zo'n geintje met mij uitgehaald. Het was 1 april en ik was bij hem blijven slapen. We hadden toen nog een LAT-relatie. Was net wakker toen hij naar me keek met een serieuze blik. Hij zei tegen me: schat, er zit een hele dikke spin achter je hoofd op de muur..... Nou, binnen no-time stond ik aan de andere kant van het bed . Mijn vriend schrok er zelf enorm van, zo snel als ik uit bed vloog. Hij zei nog wel: 1 april! Maar vond toen ook dat hij te ver was gegaan. Sindsdien heeft hij mij nooit meer gepest met mijn huisspinnen-angst. Integendeel, ik hoef maar een kik te geven als ik ergens een dikke zwarte spin zie lopen of hij komt er al aan om het beest weg te halen.
Ja Nicole, dan proberen ze nog wel weg te lopen, maar na enkele seconden strekken ze de poten naar alle kanten en dan kruipen ze gewoon in elkaar en ist gedaan! Wreed volgens sommige mensen, maar het is ook wreed van hen me zo bang te maken en ik verplicht ze heus niet in MIJN huis te komen BeHappy mijn vriend had bij Halloween ook zo een fopspin van een feestje meegenomen en enkele dagen later onder m'n laken verstopt! Dat doet ie dus nooit meer denk ik hoor... zo hard heb ik gebruld en stond meteen aan het voeteinde! Ben de rest van de avond boos gebleven... Hopelijk is deze 'verhuisperiode' van de spinnen weer snel voorbij!
Leuk weekeind gehad joh,,haal ik een truitje van de verwarming,ik zie iets zitten en gil keihard! Is het een dikke spin gadverrrrrrrrrrrr! Hij kroop weg achter de kast. Gelukkig is vriendlief niet zo een schijtert als mij dus hij een glas erover heen gezet en naar buiten gezet. Vorig jaar hadden we ook zo een griezel. Voor de liefhebbers: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 56-780.jpg
Bah bah dat is inderdaad een engerd! Precies zo'n spin die vorig jaar zo rond deze tijd van onder m'n Pc kastje kwam gekropen! Ik ben nog altijd elke keer bang als ik erachter ga zitten en zit altijd goed op te letten
ik zei hier laatst tegen de buurman dat we sinds we de schuur in de tuin hebben afgebroken we flink last hebben van die dikke zwarte spinnen brrr. ze maken in een mum van tijd een web nou daar zeg je u tegen en vreten zo voor je neus een vlieg weg. in de woonkamer heb ik er pas 2 ondekt maar in de keuken heb ik er al 1 gevonden in de keukenkast, dacht slim te zijn hem op te zuigen met de stofzuiger (voelde me echt trots dat ik dit durfde haha) en wat denk je dag er op loopt ie vrolijk rond in de gang en was er gewoon weer uitgekropen blerk. ik weet zeker dat er veel meer zitten hier binnen maar dat ze nu goed verstopt zitten de buurman zei trouwens doodleuk, moet je is in de zomer kijken dan klimmen ze in 10 tallen over de muren. de kippelvel staat nog in me nek en als ik maar een vlieg zie in me ooghoek dan schiet ik al in paniek. We hebben trouwens nog een schuur en daar durf ik al niet meer in omdat hij bomvol zit. hier zie je ze ook gewoon zitten en scheit al in me broek bij het idee dat ik die schuur in moet. soms moet ik toch echt, ren naar binnen en sta zo weer buiten. voel me dan echt trots haha. ben als de dood voor de beesten en hoop zo dat de buurman overdrijft. we zijn hier in september pas komen wonen dus dit wordt onze 1e zomer in dit huis. dat er zoveel in en om de tuin zitten vind ik al doodeng. de put is elke keer helemaal dicht met spierwit spinnenweb en gooi er elke keer een emmer gloeiend heet water in om het weer open te maken. dit moet toch wel 1x per week dus er zitten er genoeg is er zoiets al een ongediertebestrijding speciaal voor spinnen of bestaat dit niet. met gif en zo wil ik niet werken ivm huiskat en kinderen.
http://home.tiscali.nl/ldvdberg/nederlands/huisspin.htm dit zijn die krengen. lees net dat vooral de mannetjes binnen zitten en dat zijn dus de kleinere soort. de vrouwtjes denk ik niet eens overna om die op te zuigen want die zijn te groot de mannetjes zijn ongeveer een 2 euromunt groot maar die vrouwtjes blerk toch zeker 2x het dubbele
Hoi, ik had het eerder al in het topic geschreven => Kapo rex gewoon bij Kruidvat en Di te verkrijgen... Echt een supermiddel want je ziet ze gewoon eerst de poten strekken en willen weglopen en dan vallen ze en kriupen helemaal in mekaar. En je kan het zonder problemen binnen gebruiken staat op de bus. Is wel een insecticide, maar ja haarlak en deo zijn ook schadelijk voor het milieu he! Stofzuigen helpt inderdaad niet, of je moet er een nat propje wcpapier in stoppen en dan pas wegnemen als je man er is zodat hij ze kan doodtrappen zo doe ik het ook soms!
pff weet niet of ik het lef heb om richting dat beest te spuiten brrr. ben wat dat betreft echt een scheitwijf haha. hoever moet je ongeveer van het slachtoffer gaan staan om raak te kunnen spuiten want dichter dan 2 meter durf ik echt niet als het z'n grote is. bij de kleinere laat zeggen minimaal 1 meter afstand haha. als ie op de grond valt ren ik naar buiten en durf dan vast niet meer naar binnen. zijn ze echt meteen dood na dit spul hoop het wel ander ga ik alvast inslaan om me voor te berijden.
Hmm, muizen zijn ook maar onschuldig net als de meeste slangen maar toch zijn ook heel veel mensen daar bang voor Je moet wel op zo'n meter afstand gaan staan hoor om te kunnen spuiten, maar dat valt echt heel goed mee en ja je kan werkelijk 1 min op de klok instellen en dan zijn ze dood...