Vanmorgen via Marktplaats een doos met kleding opgehaald. 2 verschillende maten, 2 dozen vol voor in totaal 70 euro. Er stond bij de advertentie 'zo goed als nieuw' en gedragen door 1 kindje. Ik kom thuis met die grote dozen. Bovenop in de doos liggen de kleertjes die er nog redelijk uit zien. Tot ik de eerste laag kleding uit de doos weg haal.. Vies vestje vol vergeelde melkvlekken. Oude vieze wollen kleding uit het jaar 0, kleding tot op het bot versleten en niet meer draagwaardig en minstens 6e hands. Meeste kleding vaal en versleten. Ik denk dat ik nu al de helft zo weg kan gooien en dat is pas de eerste selectie En nu... een pesthumeur :x 70 euro uitgegeven aan die kleding en persoonlijk opgehaald om er zeker van te zijn dat ik alles mee kreeg.. En dan zoiets. Ik zou als verkoper de ogen uit mijn kop schamen om een zwangere vrouw zulke rotzooi te verkopen! Een tijdje terug heb ik zelf prachtige (allemaal merk had ik gekocht voor de eerste) kleding verkocht voor heel erg weinig geld om een ander ook wat moois te gunnen. Deze kleding was ECHT in nieuwstaat, amper 2 maanden gedragen door groeispurt. (ter info : Mijn 2e zwangerschap is ongepland, had net alles verkocht..) Nu baal ik EXTRA omdat ik voor meer geld nu allemaal zooi heb gekocht Het zag er op de foto's allemaal aardig uit maar ook daar lagen de leuke dingen bovenop en de troep dus blijkbaar eronder. Ik snap werkelijk niet dat mensen zoiets aan de deur durven verkopen zulke bende. Wie heeft dat ook weleens gehad bij aankoop van 2e hands kleding/spullen? Ik koop hierdoor nu NIKS meer op MP. Dan maar wat meer betalen en nieuw. Want hier hebben we echt helemaal niks aan..
moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet zou durven zon grote doos kopen. Maar had ook alles er uit gehaald als ik het ging ophalen. Ik ben gelukkig nog nooit `genaaid`door mp maar het is idd niet leuk en ook niet netjes van de verkoper. Ik zou er gewoon mee terug gaan en het geld terug eisen.
Ze moet zich indd der ogen uit der kop schamen dan. Het is gewoon asociaal. Ik koop nooit kleding via mp, kleding heb ik liever niet tweedehands, maar als je het koopt verwacht je indd goede nette kleertjes ipv vieze met opgedroogde melkvlekken.net ofdat iemand echt zn kind zo'n vies shirt aantrekt bah :x Ishet niet in de buurt? Zou ik het zo bij der voor de deur gooien
Ja zou ik ook doen. Geen gezeur en ge maar ... kleren laten zien en hoppa geld terug. Hoop dat je het durft en dat je er niet kilometers voor moet rijden!!!
Als ik pakketten kleding koop haal ik het ook altijd op. Maar dan bekijk ik het ook ter plekke. Als ze dat al niet goed vinden durf ik al te denken dat het rommel is. En inderdaad 70 euro is veel geld en ik zou er dus ook mee terug gaan.
dat is niet leuk zeg! Ik verkoop ook kleding, maar ik vermeld gewoon dat het geen merk is, en gedragen...zorg er wel voor dat het niet stuk is en niet vies! Maja...zou dan ook geen 70 euro af rekenen......vraag er minder voor.... ik zou gewoon terug gaan hoor, je weet toch waar ze woont!
Ik was zeker terug gegaan desnoods met wat meerdere mensen als je niet alleen durft en haar de kleren onder de neus wrijven en mn geld terug eisen!
Ik heb momenteel ook kleertjes op mp staan maar no way dat ik vuile besmeurde kleertjes zou verkopen. Ik zou mij kapot schamen. Contact met haar opnemen en mp inschakelen.
Wat een lage streek zeg! Ik zou ook moeite hebben met teruggaan, maar ik zou het wel doen denk ik. Inderdaad misschien met iemand erbij. Ik heb gisteren wat oude kleding van mij op MP gezet en er gewoon bij gezet wat gedragen is en wat zo goed als nieuw is. Overigens wel belachelijk wat sommige mensen beiden. Een vestje en longsleeve van Sandwich (vestje amper aangehad) Bieding van 5,- Dan draag ik het liever zelf nog een keer.
Wat triest zeg. Had je nog beter een doos vol bij de Wibra, Zeeman, Primark kunnen halen voordat geld... Ik koop nooit wat op mp, laat staan 2de hands. Je kan die babykleertjes zo goedkoop krijgen tegenwoordig dat ik het nut er nietzo van zie.
Als ik iets op mp haal is t wel een jurkje of iets wat in de winkel best prijzig is, maar normaal waag ik t niet om een hele grote pakket te kopen. Ik heb wel in t verleden een x een grote kledingpakket gekocht voor 60 euro, ik moet zeggen dat ik echt heel tevreden was met wat ik kreeg, de kleding zagen er echt super uit en ze roken ook nog eens 1 voor 1 fris en vlekkeloos! Ik zou teruggaan met die doos en geld terug eisen en anders met man en macht erheen gaan, kom op hoor.. dit is gewoon oplichterij!
Dat ligt er ook natuurlijk nog aan, wat voor jou erg goedkoop is kan voor een ander een extra dag eten zijn.
Ik zou er ook mee terug gaan hoor, dit is toch belachelijk!! Lekker sneaky, de mooie kleertjes boven op en de rommel er onder zodat het niet opvalt op de foto:x:x Wij verkopen zelf alleen maar merkkleding via MP maar dat ziet er altijd nog tiptop uit, wij willen dat een ander er ook nog plezier aan heeft. Zelf koop ik nooit pakketten kleding via MP maar gewoon losse dingen.
Ik zou ook teruggaan en mn geld eisen. Ik zou wel ff iemand meenemen Wat een wijf zeg.... ik zou me werkelijk waar de ogen uit de kop schamen als ik rommel verkoop en dit ook nog vol trots doe
Ik koop nooit 2e hands kleding online dus ik heb daar geen ervaring mee maar als ik jou verhaal zo lees zou ik zeker weten terug gaan! Geld weer mee terug en hop!