Moet dit ff kwijt na anderhalve week is me dochtertje helemaal uitgebakerd. overdag slaapt ze in een slaapzak en s'avonds gaan de mouwtjes eraan omdat het dan wat frisser is op haar kamertje!!!..
Heerlijk! Vond ik toen ook heel wat, je begint eraan, en dan werkt het super, maar om dan weer te stoppen, pfff... Ik dacht toen nog, waar ben ik aan begonnen... Fijn dus dat het nu goed gaat zonder...
idd hebben al eens een poging geprobeerd toen ze 12 weken was maar na twee weekjes was ze niet te genieten door te weinig slaap.. maar nu ging het gelijk al goed..
Wat goed zeg !! Wij zijn ook klaar ookal.gaat t nog niet altijd even goed... Maarja komt.vanzelf...het gaat al.beter sinds we op de pepti voeding zitten
Jeeeeeeeeeeeeeee! Ik doe mee, hier ook uitgebakerd sinds een week! Fijn he! Ze lag overdag al een tijdje in een slaapzak, alleen de nachten nog niet. Mijn dochter heeft wel veel gehad aan inbakeren, maar ja op een geven moment is het toch tijd voor een slaapzak!
ja precies .. ze kan hier nog niet draaien al ligt ze wel veel op haar zij. vorige week was het nog een beetje in slaap huilen met 1x troosten tussendoor en nu is ze voordat ze in slaap valt bezig met brabbelen en gieren en valt dan vanzelf in slaap of je hoort haar helemaal niet. hebben er heelveel gemak mee gehad met inbakeren denk als we ooit voor een tweede gaan en die is ook zo druk in m'n buik dat we meteen beginnen met inbakeren want het is voor zo'n kleintje ook wel een heel veilig gevoel.
Hier ook momenteel uitgebakerd.Nu nog leren dat ze haar handjes onder de dekens houdt want die zijn echt ijskoud wanneer ze wakker wordt haha. Ik heb de inbakerzak goed opgeborgen zodat ik niet meer in de verleiding kan komen.Afgelopen dagen sliep ze minder ivm ziek zijn en koorts en toen heb ik haar handen helemaal in de slaapzak gedaan en sliep ze heerlijk en nu gewoon de handen door de gaten en gaat heel goed.
Eigenlijk gewoon cold turkey geoefend, maar dan wel eerst overdag bij 1 slaapje en dat per week steeds meer uitbreiden. Hier zijn de handjes altijd boven de deken. Ik doe ze weleens voor de grap eronder, maar binnen 2 seconden gaan dan lachend de handjes naar boven alsof ze zegt: die gekke mama, je weet toch dat ik dat niet doe
Hier moest ik het bakeren afbouwen vanwege verplicht zijslapen. Van Pacco naar Puckababy. Toen in een licht slaapzakje met mouwtjes op de zij, strak ondergestopt. Maar als er dan een handje boven de deken kwam, ging die zwiepen en was het huilen. Heeeel vaak terugstoppen dus. Maar nu gaat het prima. Ook zonder slaapzakje en met handjes boven de dekens. Het heeft natuurlijk ook meegespeeld dat hij zijn handjes onder controle kreeg met het ouder worden. Maar al met al vond ik het inbakeren de redding in nood toen hij heel hard richting huilbaby ging de eerste maand.
hier dan vorige week maandagmiddag begonnen en die ging gelijk goed volgende dag bij oma niet echt goed gegaan .. zijn nu vanaf afgelopen dinsdag ook snachts begonnen en ik stop vaak 1 armpje onder het dekentje maar als ze slaapt dan heeft ze alletwee der boven.. succes voor de mensen die bezig zijn of gaan beginnen ermee .. maar wil het niet gewoon ff weer inbakeren en bij elk slaapje proberen..