Ovulatie testen besteld

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Es09, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb besloten om maar aan de ovu testen te gaan.
    Ik heb vandaag 12 ovulatie testen besteld bij sensitest.

Nu heb ik een paar vraagjes erover..

Wanneer moet ik beginnen met de ovu testen? en moet dat elke dag?
    En moet je die testen net als zw testen 's ochtends doen? en elke dag op hetzelfde tijdstip?

Vandaag ben ik ongesteld geworden dus vandaag zit ik op dag 1 van mijn cyclus.. moet ik met die ovulatie testen beginnen als mijn ongesteldheid over is? ik weet natuurlijk niet precies wanneer ik mijn eisprong heb.
    Vorige maand was mijn cyclus 27 dagen, deze maand is hij 29 dagen..

2. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Hoi Senna,

Als ik jou was zou ik over 10 daagjes beginnen met de testen.
    En dan eerst 1,om te kijken wat die aangeeft!
    Als die op een gegeven moment donkerder wordt zou ik er meer doen op 1 dag.
    Heb ik namelijk in maart ook gedaan.......toen had ik op woensdagavond een donker streepje,en donderdag morgen nog donkerder en s'middags knalde die ervan af!!!!!

Succes ermee!!!!!!

Liefs Brigitte

3. 123

123 Niet meer actief

Hoi Senna,
    ik heb er ook 12 van sensitest. Ik ben benieuwd. Had eerst van de babyboomshop maar vind dat rommel. Heb nu de xtra gevoelige midstream gekocht en als dat niet werkt dan weet ik het ook niet meer. Ben een jaar bezig nu.
    Maar bij de verpakking zit een gebruiksaanwijzing en daar staat op dat je het aantal dagen van je cyclus moet nagaan en in het schemaatje kun je dan zien wanneer je moet beginnen met testen.
    Succes!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik vraag me af he, als je ovu test positief is, dus 2 dikke strepen bv s'middags.. ik kan dan nooit gelijk klussen, mijn vriend werkt de hele dag van s'ochtends 7 uur, tot 's avonds half 6! Hoe doe je dat dan?

5. 123

123 Niet meer actief

Hem meteen pakken als hij thuis is, hahaha!
    Volgens mij betekent een positieve test dat je eitje binnen 24 uur kan gaan springen. Dus die avond of middag babytje maken!

6. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik heb goede ervaringen met Sensitest!

Eisprong vindt binnen 48 uur na de positieve test plaats, daarom is het handig als je je piek vindt. Als je twee keer per dag test kun je die haast niet mislopen. Niet met ochtendurine, dat is te geconcentreerd en kan dus vals positief zijn. Daarnaast niet teveel drinken en zeker twee uur niet plassen.

Succes!

Oh ja, bij een cyclus van 27 - 29 dagen begin je voor de zekerheid op dag 11 met testen.

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    dank je wel voor je info.. dan kan ik 6 dagen vooruit met 12 testen ;) hopelijk is dat genoeg..

Deel Deze Pagina