Huisvrouwen met kort pittig kapsel.

Discussie in 'De lounge' gestart door Niekepiek, 23 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Want jij weet dat ik nooit kei hard uitgelachen ben of voorlul gezet ben..

Weetje wat, ik heb mensen gehad die zich samen zworen, ik ben gepest door mijn roepnaam, door mijn transsexuele vader.. Ga maar door.. Ik weet hoe dat voelt en 1 keertje is leuk maar wanneer het gemeen wordt en iemand wordt herhaaldelijk door het slijk gehaald dan is het niet meer leuk.. Misschien het verschil een keer leren kennen..

En als mensen dat bij foto's van mij doen, die ik publiekelijk openbaar zet dan moeten ze dat vooral doen want dat is een risico van het openbaar zetten van foto's.. Zou iemand daar mijn bank gegevens en adres bij gaan zetten dan zou ik dat wel een probleem vinden..

zucht..

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Enige wat ik grappig vind zijn die status updates over dat pinnen en bananen afwegen enzo. Als mensen het openbaar zetten kan iedereen het lezen en loop je dus risico dat het op zulke communities terecht, beetje eigen schuld dan.
    Maar foto's maken van mensen die er niet zelf voor kiezen om op facebook te staan vind ik echt niet kunnen. Straks komt er een community 'chagrijnige moeders' (want je hebt kort pittig en nog veel meer groepen, waardoor je mensen blijjkbaar ongegeneerd kan afkraken) en sta ik er opeens op met mijn chagrijnige bakkes. Of 1 van jullie. Ik zou echt pissig zijn!

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Kijk dan wat blijer.😂:p

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zucht... ja zucht het gaat mij erom dat ze mensen gewoon zonder dat zij het weten fotograferen en op die site zetten...

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heel soms, als ik even niet oplet, trek ik soms zo'n chagrijnige bek :D

Maar goed, het is toch erg dat je dan zo onflorissant op facebook staat omdat mensen dat blijkbaar zo grappig vinden. Net als die vrouw met de pruillip. Ik vind het echt walgelijk dat mensen zo'n foto op facebook zetten en die mensen belachelijk maken. Omdat het een community is en iedereen het blijkbaar zo leuk vindt kan moet het allemaal moet kunnen?

Ik vind trouwens als iemand een openbare status deelt dat degene die het had geplaatst niet met naam en foto in beeld hoeft te komen. Is ook niet nodig, een grappige status update is ook grappig zonder naam en foto.

6. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Die klantenservice kende ik nog niet, maar die is wel echt geniaal :D

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

8. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Walgelijk vind ik het.. Echt heel laag om mensen op deze manier te kakken te zetten..

9. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Maar dat is toch precies wat er op die pagina gebeurd? Dus dat is dan toch gewoon pesten en ontzettend triest? En degene die deze pagina heeft opgericht houdt zich lekker anoniem.
    Stoer hoor.. :(
    Grappig hoor.. :(

10. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

De wereld zit al overvol met respectloze mensen. Ik heb niet zo'n behoefte om daar aan mee te doen.

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Wijze woorden, ben ik het volkomen mee eens!

12. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Ik heb even gekeken en tot mijn afschuw zie ik dat een vriendin van me ( autistisch en verstandelijk beperkt ) verbaal met de grond gelijk wordt gemaakt.:(

13. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Wat triest :(. Ik zou namens haar een melding doen bij Facebook met het verzoek dit te verwijderen.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.632
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nog nooit van gehoord en heb gisteren even gekeken maar ook weer snel weg geklikt.
    Stomme kansloze site.
    Hoe komen ze aan die foto's van die mensen die erop staan?

15. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.854
    4.104
    113
    Even gauw gekeken maar wat walgelijk en respectloos zeg!
    (En gelijk weer een waarschuwing om te blijven opletten wat je op fb plaatst😉)

16. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Daarom heb ik geen Facebook….waar gaat de wereld heen??

17. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Ik sluit me aan bij jou!

18. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik ben erg van de zwarte humor, flauwe grappen etc. Maar ik heb net eens even op de pagina gespiekt en dit vind ik niet eens bij humor in de buurt komen. Het is gewoon mensen uitlachen, belachelijk maken enz. Slaat echt nergens op. Nee, niet mijn soort pagina om te liken.

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Omg ben jij serieus?

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5