En dan hebben mensen de mond vol over pesten.......MENSEN DIT IS GEWOON PESTEN. Te ziek voor woorden die fb pagina. Heel laf ook.
In hun regels staat dat als degene die op de foto staat een bericht stuurt dat ze de foto weg wil wat ze deze dan verwijderen. Ik heb zojuist even voor je gezocht waar het staat maar kan het nergens meer vinden. Ze hebben ook de naam etc. veranderd dus misschien dat ze dit hebben weg gehaald.
Misschien heeft die mevrouw wel een beroerte ofzo gehad waardoor haar lip zo pruilt, dat kan hè?! Misschien is mevrouw verstandelijk beperkt, gehandicapt. Zou ook kunnen. Ik vind het zo laag om mensen zo voor schut te zetten, echt verschrikkelijk. Waar halen ze het lef vandaan om mensen ongevraagd te fotograferen en op facebook te zetten en plein public af te zeiken, de grond in te stampen. Echt hoor, in wat voor maatschappij leven we eigenlijk? Dat mensen dit normaal lijken te vind:x
Achja, ik loop ook vaak zat met een pruillip rond of met een chagrijnig gezicht. Snoopy ook dus vandaar dat ik daar op reageerde met een knipoog.
ach hoe meer ik erover nadenk ben ik tot de conclusie gekomen dat je zelf wel heel veel tekortkomingen moet hebben als je dit humor vindt. En dus niet alleen de oprichters van zo'n pagina...want die weten gewoon dat er een hoop trieste sneue figuren in nl zijn die zich verkneukelen om dit soort dingen. Het moet gewoon compensatie zijn als je dit humor vindt.
Iedereen heeft wel eens zijn slechte momenten, ik let er in het openbaar echt niet constant op hoe mijn gezicht staat. Prima, dat heeft iedereen (hoop ik). Ik vind het wel walgelijk als daar misbruik van gemaakt gaat worden. Wat ik al zei, straks komt er de chagrijnige-moeders-community en overal maar foto's maken van chagrijnige moeders. Zijn leuke verhalen bij te bedenken, maar niet over de ruggen van mensen die daar niet voor gekozen hebben. Net als die mevrouw met de pruillip dus die er niet voor gekozen heeft.
Ja inderdaad, zo denk ik ook over mensen die lopen te gniffelen als ze kleine kindjes met oorbellen zien, of kinderen met uggs, of oudere kinderen in een buggy.
Ja inderdaad, zo denk ik ook over mensen die lopen te gniffelen als ze kleine kindjes met oorbellen zien, of kinderen met uggs, of oudere kinderen in een buggy.
Ja heb je gelijk in hoor, het is gewoon erg dat dat misbruik van wordt gemaakt. Maar eerlijk is eerlijk, als ik Sjaan zo had zien zitten in de Hema dan had ik ook gegniffeld.
Dat is toch heel iets anders dan mensen in het openbaar belachelijk te maken? Iedereen denkt toch wel van alles over iedereen, positief of negatief, maar om dat openbaar op Facebook te doen?
Oh ik misschien ook wel, ik denk heel veel over mensen, heb overal een mening over, maar hou die lekker voor me. Want iedereen denkt vast ook van alles over mij . Vind ik prima hoor, maar dat hoef je me niet te vertellen of belachelijk te maken op facebook. Soms schrik ik 's avonds als ik langs de spiegel loop, zegt genoeg denk ik . Maar dan is het ook wel tijd om naar bed te gaan
Ja dat wel maar het gniffelen ansich niet. Ik maak niemand belachelijk. Ik refereerde naar tuc omdat tuc er blijkbaar erg mee zit dat er mensen, zoals ik, wel kunnen gniffelen om een pruillip. Het gniffelen om een pruillip vind ik hetzelfde als gniffelen om de zaken die ik had beschreven. Echter vind ik dat eigenlijk nog erger want ik veroordeel niemand dat doe, je wel als je gniffelt om kinderen met oorbellen of uggs.
Gniffelen in jezelf is toch niets mis mee? Lees net op een site dat gniffelen zachtjes en een beetje in jezelf lachen is, lachen doe ik dan niet hardop maar wel intern zeg maar. Zijn gewoon gedachtes.
Het verschil is dat iemand dit in zich zelf doet en daar dus niemand mee schaadt. Ze nagelt niemand publiekelijk aan de schandpaal. Dat doen de lieden die Facebook-pagina beheren en de bezoekers ervan (en al dan niet liken/delen) wel. Dát is wat er zo kwalijk aan is. Maar kennelijk is het erg ingewikkeld om dat in te willen/kunnen zien.
Nee volgens mij ook niet maar blijkbaar heb je dan hele erge problemen met jezelf en ben je ontzettend sneu als je zoiets doet.
Het gaat erom of je mensen belachelijk maakt. Dat gebeurt op Facebook wel, als je in jezelf gniffelt om een kind met uggs of oorbellen niet. Hoe vaker ik het woord gniffelen lees hoe gekker ik het woord vind worden trouwens
Nee hoor dat ben ik met je eens, ik heb ook geen goed woord over voor degene die de foto's maken, plaatsen en er op reageren. Dat heb ik eerder in dit topic al veelvuldig aangegeven.