Huisvrouwen met kort pittig kapsel.

Discussie in 'De lounge' gestart door Niekepiek, 23 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Als je zulke posts openbaar op facebook plempst vraag je om commentaar, positief of negatief.maar goed, ikvind facebook sowieso vreselijk, dus daar hebik geen medelijden mee. Draait toch allemaal om reacties op die site? Maar dan mogen mensen alleen maar reageren op een leuke manier. Zo werkt de wereld niet.

De foto's van mensen op straat vind ik wel grens, want die hebben er niet om gevraagd en om dan zo vastgelegd te worden. Maar dat mag dus op de openbare weg.
    Ik vind de verhalen erbij wel echt hilarisch: ") geweldig geschreven. Humor om te lachen.

En nog niet alles teruggelezen, maarre Tuc, heb je een kort pittig kapsel???:p

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik kan er in mezelf om lachen.
    Niet om de foto's maar om het cliché en sommige originele berichten waarin grappige benamingen en speculaties worden benoemd.
    Ja dat vind ik humor, net zo goed als dat ik er in mezelf om kan lachen als ik Sjaan met een pruillip in de Hema zou zien zitten.
    Maar blijkbaar ben je dan erg sneu en heb je problemen met jezelf.
    Prima, maar dan ben je dat ook als je gniffelt om andere zaken of vooroordelen die mensen aan gaan qua uiterlijke kenmerken, ook als je dit op straat ziet ipv op socialmedia.
    In mijn optiek ben je dan geen haar beter.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vind de pagina ook meer op pesterijen lijken. Heb niet alles bekeken maar het is niet netjes om foto's op internet te plaatsen van mensen die er geen weet van hebben en dit in een compleet belachelijk daglicht te plaatsen.

Als het met toestemming gebeurd is er niks aan de hand maar zonder toestemming is eigenlijk wel pesten. Je weet nooit hoe die persoon is. Misschien is het een hele lieve vrouw die wel heel erg depressief is en als deze persoon zichzelf op zo een manier terugvind kan het slecht aflopen.

Voor ons is het grappig, ik kan er ook om lachen. Maar voor de persoon waar het om gaat is het vaak niet grappig.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ik snap nu wat je bedoelt. Ik snap op zich dat je ook om zo'n facebook site moet lachen, maar ik vind het vooral sneu dat die mensen openbaar belachelijk worden gemaakt en dat is het verschil. Als je gniffelt als je zo iemand ziet zitten, doe je niemand kwaad, als het op facebook staat wel. En door zulke sites te bezoeken/antwoorden te plaatsen wordt het wel in stand gehouden want mensen vinden het zo leuk.

5. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja dat klopt, daarom zou ik het ook niet meer dan logisch vinden als zo'n site verwijderd zou worden of alleen op vrijwillige basis in gebruik blijft.
    Maar om nu te zeggen dat mensen die het alleenig "humor" vinden en er verder geen aandeel in hebben, trieste sneue figuren met vele tekortkomingen zijn, dat vind ik ook wel ver gaan en dan ga ik terugkoppelen.

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik heb het gemeld en dit kreeg ik terug
    image.jpg

7. mumija

mumija Niet meer actief

Alleenig:D. Maarre, ik ben het met je eens hoor en ik ben ook zo'n sneu figuur.
    Sommige mensen halen hun plezier uit het neerhalen van mensen achter hun pc door hun te pakken op hun zwakke plek, dus opvoeding, tokkies, voeding. Alleen staat er dan geen foto bij. Nou en die foto's bij kortpittig kunnen me gestolen worden, vind alleen het verhaaltje leuk zoals de redenen die Sjaan zou kunnen hebben voor het hebben van een pruillip...
    Ik like niks, heb niet eens fb, lees het soms bij en dat maakt mij een sneue figuur die ook nog eens een dochter heeft die de pagina bezoekt.;)

8. tuc

tuc Niet meer actief

Nee:D

Tenminste ik heb een bob...valt daar niet onder denk:p

9. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Nee ik kan hier ook niet om lachen. Waar ik wel om kan lachen is de klantenservice op facebook😆

10. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Lach me er stuk om... Wat anderen daarvan denken zal mij een zorg zijn 😂 Maar zo'n humor maakt mijn dag weer wat vrolijker 😁😁

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Bedoel je klantenservice of korte kapsels?

12. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik kende het niet, maar eerlijk gezegd niet echt om vrolijk van te worden, die foto's. Ik kijk liever naar mooie dingen :)
    De teksten erbij zijn ook niet door laten we zeggen Hans teeuwen geschreven (als het dan toch hard moet, is die tenminste nog grappig).

Je verslaving doet mij een beetje denken aan mijn eigen behoefte om souvenirwinkels binnen te lopen, dat gaat ook nergens over :)

13. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Ik vond de Facebook-pagina in eerste instantie hilarisch, maar al binnen een week heb ik hem weer ge-unliked (is dat een goed woord?? haha) omdat ik de commentaren echt tenenkrommend en mensonterend vond, er worden nietsvermoedende dames publiekelijk in de zeik genomen met een heel duidelijk herkenbare foto erbij. Dat gaat mij echt te ver.

Ik heb persoonlijk ook een hekel aan kortpittige kapsels (zeker bij bepaalde vrouwen en in bepaalde kleuren) maar ik lach liever in m'n vuistje dan dat ik de eigenaressen van zo'n kapsel publiekelijk belachelijk maak.

14. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    https://www.facebook.com/themancbible/photos/a.1415446655381975.1073741828.1414862805440360/1665693393690632/?type=3&theater
    deze foto bijvoorbeeld.. De man die daar zo charmant op de grond ligt is inmiddels opgespoord en geinterviewd... Om maar even te onderstrepen dat Engelse wat beter met zelfspot om gaan dan de Nederlanders blijkt wel weer..

Of dit dan

http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/605635-vier-handen-op-een-buik.html

Wordt ook het stereotype rokende energy drinkende moeder helemaal de grond in getrapt.. Mogen geen kinderen krijgen, kinderen moeten afgepakt worden enz..

En hoeveel mensen waren trouwens Charlie?? Die de kortpittige pagina gepest vinden..

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Die vergelijking met Charlie snap ik niet zo goed, Void. Kun je dat uitleggen?

16. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Niet iedereen vind de satirische cartoons van Charlie Hebdo smakelijk of humor inhoudend.. Sommige mensen vinden de tekeningen van Charlie ronduit beledigend en voelen zich ook gepest door Charlie..

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij vier handen op een buik kiezen ze er zelf voor om op tv te komen. De link met Charlie snap ik ook niet.

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind de cartoons van Charlie vaak ook niet kunnen. Ik was dus ook niet Charlie, hoe erg het ook is wat er toen gebeurd is.

Maar dan nog, mensen worden niet persoonlijk te kakken gezet.

19. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Als jij je haar kort pittig knipt dan heb je ook de kans om daar belachelijk om gemaakt te worden precies het zelfde wanneer ik in een panther print pyama broek met uggs aan in de jumbo hetzelfde risico loop en dan op de minaj pagina terecht kom..

Dat iemand er voorkiest om op TV te komen geeft dat mensen nog niet hun recht om die mensen volledig af te branden en met dingen te komen dat die meisjes geen kinderen verdienen en dat die kinderen afgepakt zouden moeten worden.. Het gaat erom dat beide media manipulatie zijn wat vraagt om een reactie, sommige reacties slaan bij beide nergens op.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou of Hans Teeuwen grappig is valt ook nog wel een discussie te voeren.

Deel Deze Pagina