hoi mijn vriend heb roos..en die is het zo beu head&shoulders helpt niet..ik kwam dus vanmorgen beneden uit me bed en wat denk je wat die zeiwat vind je er van heeft die al zijn haar afgeschoreniemand tips..moet er stiekem wel om lachen want ons zoontje sla nu op zijn hoofd en dat kletst goed
Wij hebben allebei roos en wij gebruiken Vichy anti-roos shampoo. Is niet echt goedkoop kost 10,25 maar is echt supergoed. Eerst een paar keer gebruiken en dan 1x per week.
je moet eerst kijken of hij wel roos heeft en geen gevoelige hoofdhuid..... ik dacht jaren dat ik roos had, niets hielp tot een andere kapper vertelde dat ik wel eens een gevoelige hoofdhuid kon hebben. andere shampoo gebruikt en nergens meer last van.
Ik heb spul bij de kapper gehaald. Van 'l oreal. Deze: L'Oréal Série Expert Instant Clear Shampoo Anti-Roos - Hair & Body Beauty Hij werkt heel snel en goed.
nee het is echt roos gewoon zal loreal eens halen want wil geen kaalkoppie op onze bruiloft haha..zal er morgen eens voor kijken
Ik gebruik van neutral de anti roos versie. Fijne shampoo, maar wel jammer dat er geen lekker geurtje aan zit
El vive van loreal de blauwe fles met selenium s heet het geloof ik. Eerder nivea color protect gebruikt maar die hielp niet.
het vervelende aan Head & Shoulders is, is dat je het alleen moet gebruiken zodra je roos heb, heb je geen roos, dan meteen andere shampoo gebruiken. als je h&s gebruikt wanneer ej geen roos heb, dan werkt ie niet meer. Heel irritant maar je moet dus alléén h&s gebruiken wanneer er roos int spel is. Gebruiken je t ook als je geen roos heb, ja dan doet ie niks meer. Er zijn veel meningen over h&s, shampoo is erg heftig voor je hoofdhuid en dus super tegen roos. maarja dan moet je buiten de roos-tijd zeg maar, wel wat anders gebruiken Voor nu: even een neutrale shampoo gebruiken een tijd. je hoofdhuid tot rust laten komen (h&s is echt hefitg spulletje, je moet t namelijk ook niet gebruiken als je haar geverft is, die 'vreet' de verf aan) En na een tijdje kan je weer h&s proberen maar zodra roos weg is, geen h&s gebruiken. enuhh tondeuze verstoppen!
Ik had juist door head and shoulders vreselijk last gekregen van roos, nog erger dan ik al had, had bij brainwash van wella professional de anti roos versie gekocht, 11euro en nergens last meer van, ook geen jeuk! Gelukkig!
Ik gebruik 1x per week head&shoulders en daarnaast gewoon een huismerk shampoo. Als de roos heftig is dan een paar x achter elkaar H&S en als het dan weer rustig is dan weer 1x per week.
die gebruikt mijn man ook en dat is echt de enige die helpt! dure kueren etc gehad maar dat hielp niets! btw; haren afscheren heeft geen zin.. mijn man heeft echt gemillimeterd haar en als hij zijn hoofd niet wast met loreal, heeft hij alsnog roos....
ik werk bij brainwash. hahahahaha je moet eerst even kijken of het wel roos is: roos is gelig zit echt op de hoofdhuid geplakt. gevoelige hoofdhuid : jeuk. roodheid en schilfers die ook door het haar heen zitten en op kleding vallen. als het het laatste is even de shampoo halen voor gevoelige hoofdhuid bij kapsalon. is het zo over en GEEN antiroosshampooo want die irriteerd alleen maar erger! antiroosshampoo van wella is inderdaad erg lekker.