welke shampoo is het beste tegen roos!!

Discussie in 'De lounge' gestart door priscilla1987, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi mijn vriend heb roos..en die is het zo beu head&shoulders helpt niet..ik kwam dus vanmorgen beneden uit me bed en wat denk je wat die zei:D:Dwat vind je er van heeft die al zijn haar afgeschoren:)iemand tips..:Dmoet er stiekem wel om lachen want ons zoontje sla nu op zijn hoofd en dat kletst goed:D:D

2. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Wij hebben allebei roos en wij gebruiken Vichy anti-roos shampoo.
    Is niet echt goedkoop kost 10,25 maar is echt supergoed. Eerst een paar keer gebruiken en dan 1x per week.

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    je moet eerst kijken of hij wel roos heeft en geen gevoelige hoofdhuid..... ik dacht jaren dat ik roos had, niets hielp tot een andere kapper vertelde dat ik wel eens een gevoelige hoofdhuid kon hebben. andere shampoo gebruikt en nergens meer last van.

4. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
  5. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nee het is echt roos gewoon zal loreal eens halen want wil geen kaalkoppie op onze bruiloft haha..zal er morgen eens voor kijken:)

6. Ik had er 1 van de bodyshop, die rook ook nog heel lekker en fijn bij een droge hoofdhuid.

7. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik gebruik van neutral de anti roos versie. Fijne shampoo, maar wel jammer dat er geen lekker geurtje aan zit :)

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    El vive van loreal de blauwe fles met selenium s heet het geloof ik. Eerder nivea color protect gebruikt maar die hielp niet.

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Die ik net zei kost 4 euro bij de etos, kv etc.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    het vervelende aan Head & Shoulders is, is dat je het alleen moet gebruiken zodra je roos heb, heb je geen roos, dan meteen andere shampoo gebruiken. als je h&s gebruikt wanneer ej geen roos heb, dan werkt ie niet meer. Heel irritant maar je moet dus alléén h&s gebruiken wanneer er roos int spel is. Gebruiken je t ook als je geen roos heb, ja dan doet ie niks meer.

Er zijn veel meningen over h&s, shampoo is erg heftig voor je hoofdhuid en dus super tegen roos. maarja dan moet je buiten de roos-tijd zeg maar, wel wat anders gebruiken :p

Voor nu: even een neutrale shampoo gebruiken een tijd. je hoofdhuid tot rust laten komen (h&s is echt hefitg spulletje, je moet t namelijk ook niet gebruiken als je haar geverft is, die 'vreet' de verf aan) En na een tijdje kan je weer h&s proberen maar zodra roos weg is, geen h&s gebruiken.

enuhh tondeuze verstoppen! ;)

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik had juist door head and shoulders vreselijk last gekregen van roos, nog erger dan ik al had, had bij brainwash van wella professional de anti roos versie gekocht, 11euro en nergens last meer van, ook geen jeuk! Gelukkig!

12. PiaH

PiaH Niet meer actief

Ik heb anti roos van Garnier, die werkt voor mij het beste.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik gebruik 1x per week head&shoulders en daarnaast gewoon een huismerk shampoo. Als de roos heftig is dan een paar x achter elkaar H&S en als het dan weer rustig is dan weer 1x per week.

14. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    die gebruikt mijn man ook en dat is echt de enige die helpt!
    dure kueren etc gehad maar dat hielp niets!

btw; haren afscheren heeft geen zin.. mijn man heeft echt gemillimeterd haar en als hij zijn hoofd niet wast met loreal, heeft hij alsnog roos....

15. Keiblij

Keiblij Actief lid

5 nov 2011
    317
    269
    63
    Ik gebruik de antiroosshampoo van de Body Shop, ben er erg blij mee!

16. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    dankje voor de tips!!ik ga vandaag naar de stad en ga het gelijk halen!!

17. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik idem dito ook bij Brainwash, echt helemaal top!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik werk bij brainwash. hahahahaha

je moet eerst even kijken of het wel roos is:

roos is gelig zit echt op de hoofdhuid geplakt.

gevoelige hoofdhuid : jeuk. roodheid en schilfers die ook door het haar heen zitten en op kleding vallen.

als het het laatste is even de shampoo halen voor gevoelige hoofdhuid bij kapsalon. is het zo over en GEEN antiroosshampooo want die irriteerd alleen maar erger!

antiroosshampoo van wella is inderdaad erg lekker.

19. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Ik gebruik altijd Nivea. En heb geen roos, dus zal wel helpen HAHA.
    Het is geen anti roos shampoo.

Deel Deze Pagina