Huisvrouwenleed...

Discussie in 'De lounge' gestart door Belle, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb geen snaaiwerk in huis vandaag dus ik zit een pot nutella leeg te lepelen. I'ts a dirty job but someone's gotta do it. (we care a lot!) :p

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik mag van hubbie geen chocola meer kopen. Hij vind me te dik worden. :)
    Nu loop ik dus het hele huis af te snaaien naar chocola.....

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    ik ben ook zo'n chocolademonster... er is hier altijd wel iets in huis

4. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Ben net bij A.H geweest en kon de repe weerstaan :confused: gewoon alleen maar gedacht aan de boodschapjes die ik nodig had. Het was moeilijk maar toch.
    Moet zeggen heb vandaag wel een bakje met chocoladeeitjes op me werk gehad waar ik vanavond heel voorzichtig aan ga beginnen :)

5. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    oh ik heb vandaag zon milka donut opgegeten!Was nieuw bij de bakker dus heb maar een sas dag aangekondigd voor vandaag haha!

chocola kan ik echt op elk moment van de dag eten mmmmmmmmm

liefs

6. Female

Female Niet meer actief

gewoon zorgen dat je genoeg gegeten hebt thuis voor je boodschappen gaat doen. wedden dat je er geen behoefte meer aan hebt?! succes! ;)

7. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    dat is ook lekker hhmmmm

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm paaseitjes..

1 ei is geen ei
    2 ei is een half ei
    3 ei is een paasei...

daarom blijft het dus nooit bij 1! paaseitje!

wel een zakje gekocht dat in zn geheel in het schaaltje (met dekseltje) past.. anders is het hek van de dam
    en tot dusver.. is na een week nog eh.. zo'n 6 eitjes over

valt eigenlijk best mee ondanks 2 choco-monsters in huis :)

9. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Mmmmmmmmmm chocolade.... het "erge" is wel dat ik daar geen PMS of wat dan ook voor nodig heb.. die choco-drang heb ik zo ongeveer 24/7... :oops:

Uiteraard geef ik er niet altijd aan toe, maar: begraaf mij onder een berg chocola en ik (vr)eet me er met gemak uit ;)

10. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    pssst
    het ben en jerry's ijs is ook in de aanbieding bij de appie :)

11. Niet meer actief

:confused: wat leuk dat ie je te dik begint te vinden zo tijdens je zwangerschap.

Ik doe lekker wat ik zelf wil en gelukkig heb ik veel; goede momenten maar dat komt denk ik omdat de super 20 km rijden is en ik niets op voorraad heb alleen op kantoor hebben we welk wat liggen en dat is wel moeilijk, ik probeer als ik boodschappen ga doen ook eerst te eten dat scheelt een klein beetje, ik gun mezelf elke dag een klein moment waar ik mag "zondigen" en dan hoef je dus niet de hele dag te vechten omdat je weet dat je het dan en dan mag, scheelt ook weer een beetje, bijelkaar haal ik het dan net door de dag heen :) maar die milka repen en paaseitjes zijn wel verdomd lekker om voorbij te lopen (tot nu toe gelukt!)

12. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Oh, hoera! Dan moet ik vanmiddag nog maar even een keer boodschappen gaan doen. :D

13. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Dit is mijn derde SAS-dag al... (in 1 week) :( :oops:

14. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant

whhaaaa Ik zie je al helemaal zitten, kom je man dadelijk thuis jouw mond helemaal onder de chocolade whaaa
    Shorry schat maar ik moest gewoon aan de chocola

Ik zit nu trouwens aan de amaretto koekjes van de super.

En saskia78 als je nou gewoon niet verder tel dan 1 :D

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm dit word de SAS-week? :)

nahja.. ik heb net toch maar dat kleine zakje gevulde eitjes meegenomen bij de aldi

voel me beetje genaaid.. zijn half zo duur als een kg.. maar een kg is wel 4x wat ik nu heb
    maarja.. scheelt wel weer 3/4 kg paaseitjes in mn buik *grin*

en verder natuurlijk kwarkyoghurt voor toetje (1,5% vet) en de drinkyoghurt van de aldi (0,1% vet ofzo?)
    kennelijk moet er toch ergens gecompenseerd worden

oh en verse tortelini met kaas erin voor onder de paddestoeltjessaus en kaas voor op de saus

en tomaatjes met feta kaas

als ik dat zo zie.. is dat zakje paaseitjes echt het ergste nog niet van wat ik heb gekocht
    zeker niet omdat we daar toch wel weer een weekje mee doen voordat het op is waarschijnlijk

Deel Deze Pagina