Op mijn zoons school gebruiken ze het, zij zijn daar erg tevreden over. Mijn zoon gebruikt het ook graag op school. Heb er zelf aan gedacht om te kopen maar voind het ook erg duur.
Wij hebben het gehad. Ja, de vormgeving is leuk. Maar als je echt iets moet leren (waar je moeite mee hebt) dan zijn de mogelijkheden erg beperkt. Onze kinderen waren er snel op uitgekeken.
Wij hebben een abonnement. Onze dochter is net vijf en kan hiermee fijn op haar eigen niveau wat uitdaging vinden. Ze vindt het geweldig. Maar het is wel een behoorlijke aanschaf ja... Na een proefabonnementje bleek dat ze het echt super vond dus hebben we het maar gewoon gedaan. Je zou altijd een maand kunnen proberen en dan besluiten wat je gaat doen.
Mijn oudste scoort op rekenen en taal erg hoog hij kon groep 2 overslaan maar dit hebben we niet gedaan Ik dacht dat je hiermee ook bv groep 3 kon oefenen Een maand proberen kan ik nog proberen maar kon dit niet op de site vinden
Dan zou ik toch contact opnemen met school. Nog verder vooruit werken, daar krijgt hij later last mee. School wordt dan heel saai. Beter iets zoeken in de verbreding.
Of wat je ook kunt doen is even verder zoeken naar andere (gratis) apps. Er is echt genoeg. Mijn kids vonden squla voor een paar maanden ook helemaal geweldig. Maar er komt niets nieuws bij. Nu, achteraf, denk ik: weg gegooid geld.
Ik kan vanuit mijn leerkracht-account iemand uit mijn groep een gratis maand aanbieden! Dat kan via jouw school ook vast wel, mits ze het in de klas ook gebruikt.
Hier kan ik me best in vinden, maar als je kind nou zelf heel erg bezig is met rekenen op een hoog niveau, mag je het dan niet aanbieden? Ik vind dat lastig. Maar onze dochter wordt op school niet uitgedaagd en kan dus verder haar ei niet kwijt en daarom laten we haar hier wel mee aan de slag gaan. Ik weet zelf niet goed hoe ik anders thuis tegemoet kan komen aan haar behoefte. Tips?
Ik had het even duidelijker moeten zeggen. Die maand proberen is niet gratis, je kunt een abonnement voor een maand afsluiten en daarna opzeggen of omzetten naar een jaar. Zo heb ik het gedaan.
Yes wij hebben ook Squla. Ze vinden het hier helemaal geweldig. Op een leuke manier is het heel leerzaam. Je kan het niveau aanpassen aan de groep waar je kind nu in zit. Maar als de opdrachten te makkelijk/moeilijk zijn, dan kan je zelf de groep veranderen naar een andere om zo het niveau aan te passen. Rekenen en taal gaat trouwen automatisch moeilijker of makkelijker naarmate je veel goede(of foute) antwoorden maakt. Mijn 9 en 6jarige zitten beide op Squla. Gekocht voor de oudste omdat hij moeite heeft met veel dingen op school, z'n zusje doet het voor de lol (kind is niet helemaal wijs, ze is gek op huiswerk en wilt hele dag alleen maar opdrachten en sommen maken en lezen ) Ik heb eventueel nog een code voor je met beetje korting bij een jaar abonnement mocht je interesse hebben. EDE2W. Dacht €10,- korting, niet veel maar elk beetje helpt
Zou even met de leerkracht gaan kletsen. Als het te makkelijk is dan gaat ze zich vervelen in de klas en dat is ook niet goed. Hier de oudste die wat achter loopt en daar spelen ze goed op in door het werk aan te passen(hij kan niet automatiseren) en z'n 3jaar jongere zusje zit bijna op zijn niveau, op Squla doen ze bijna dezelfde opdrachten. Zij krijgt op school dus wat extra opdrachten als ze klaar is met haar werk. Ze zit groep 3 maar doet soms wat opdrachtjes van groep 4. Dat heeft ze dan in haar la liggen en als ze tijd over heeft mogen ze of gaan lezen of in haar geval extra opdrachten maken. Ik heb hier trouwens bij boekenwinkel van die leuke opdracht boekjes gekocht Ze hebben boekjes met rekenen en met taal. Leuk om thuis mee aan de slag te gaan
Bedankt voor de adviezen. Dit soort boekjes is echt een hobby voor onze dochter, spelen doet ze verder niet eigenlijk. Action heeft soms ook van die boekjes. Dus dit en tekenen en knutselen en buiten spelen, dat dan weer wel. Op school zijn we volledig vast gelopen dus we zitten nu midden in een overstap. We hebben goede hoop dat op de nieuwe school goed wordt ingespeeld op de behoefte van onze dochter. Dan kunnen we het thuis denk ik ook zo handig mogelijke aanpakken.
Ja dit hadden wij ook voor onze oudste dochter. In groep 3 was het even leuk. Daarna niet meer. Ze krijgen nu vanuit school gynzy. Dat sluit beter aan en de juf zet het klaar. Zo weet ze precies wat ze moet maken. Nu groep 4 trouwens.