Ben jij blij met je naam en waarom dan. Of ben je dat absoluut niet en wat is de reden. Heb je misschien een naam die je wel vind passen bij je. Mijn naam is Mellanie en vroeger vond ik heb echt vreselijk, maar de laatste jaren vind ik hem heel mooi en ben ik er super blij mee.Je hoort hem na 40 jaar nog steeds erg weinig. Ben benieuwd naar jullie !
Mijn naam is Kim, ben er erg blij mee, kort maar krachtig, m’n moeder wilde mij vroeger Veronique noemen... No offense maar ben blij dat m’n vader gelijk kreeg en ik de naam Kim kreeg
Ja, ik heb zon typische jaren 80 naam maar ik vind hem mooi. Ik ben er nooit ontevreden over geweest..
Ik wou vroeger altijd Jennifer heten want vond mn eigen naam lelijk en niet bij me passen, maar nu vind ik mn naam prima en ben ik er blij mee, mijn naam hoor je ook niet zo veel dus dat is ook altijd fijn dat als je geroepen wordt er niet 10 man omkijken
Ik heb de naam Marijke gekregen, veel beter dan de naam die mijn ouders eerst voor mij hadden (Ursela, vreselijk!).
Tja... ik heet Kanarie... Ik heb een niet heel veel voorkomende naam, er was nooit een pen oid met mijn naam maar nu kan ik helemaal los Maar ik ben er supertevreden mee, de naam past echt bij mij.
Ik vind mijn naam niet zo leuk. Geen idee hoe ik anders zou willen heten. Maar ik vind het altijd vervelend dat mensen denken dat ik pools of russisch ben. Op school werden er ook altijd grapjes over gemaakt, zo irritant.
Ik heb een ingewikkelde buitenlandse naam, dubbele achternaam en een voorzetsel tussen mijn voornamen Dat vind ik eigenlijk best cool, ook al moet ik er altijd een soort uitleg bij geven. Maar helaas hebben mijn ouders me een hele knurftige en ouderwetse (Nederlandse) roepnaam gegeven Nu staat die roepnaam nergens op mijn paspoort of geboortecertificaat, dus ik zou zomaar een andere voornaam/roepnaam kunnen gebruiken. Maar ja, dat is zo raar al je al 33 bent en iedereen gewend is aan die knurfterige naam. Toch denk ik er wel vaak aan, hoor. Mocht ik een keer ergens anders gaan werken dan zou ik serieus gaan overwegen om een andere roepnaam te gaan gebruiken. Ik weet ook al precies wat het dan zou worden en dat is een hele duidelijke afleiding van mijn officiële naam.
Ik heet Laura en vind hem prima. Mijn ouders hebben ons allemaal twee namen gegeven, zodat als we ooit onze eerste naam niet mooi zou vinden we de tweede konden kiezen. Maargoed, alleen in de tijd dat Jan Smit het nummer Laura uitbracht baalde ik een beetje. Maar verder vind ik m prima.
Ik vind mijn naam vreselijk. 3 lettergrepen. Te lang. Mensen spreken het verkeerd uit. Echt een "zeur" naam
Ja heel blij! Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die ook mijn naam heeft. Ik weet wel dat ze bestaan, maar heb nog nooit iemand ontmoet. En nee, mijn naam is geen rare gekunstelde naam, maar gewoon een weinig voorkomende naam uit de literatuur. Ik geloof dat het maar 1 of 2 keer per jaar aan een kind wordt gegeven. Dus om nog een beetje anoniem te blijven, kan ik hem hier niet neer zetten
Nope. Ik heb een tokkie naam vind ik. Zoiets als Kimberley (no offense! Dit is slechts mijn bescheiden mening) Past helemaal niet bij me. Heb regelmatig dat mensen die ik leer kennen voordat ze mijn naam weten, verbaasd zijn als ik mijn voornaam noem.
Ja ik ben blij met mijn naam, hij komt niet veel voor. Mede daarom geven wij onze zoon ook een naam die je niet 20x per dag hoort. Mijn vriend zijn naam hoor je wel iets vaker, maar je wordt er niet mee doodgegooid.
Ik ga me naam niet neerzetten aangezien die vrij weinig voor komt en zeker met deze schrijfwijze. Ik word bijna ook nooit bij me volledige naam genoemd iedereen kort het af. Vroeger vond ik het vreselijk irritant om constant te zeggen dat ik .... heette en dat er een H tussen moest. Nu interesseert het me niet meer zoveel eigenlijk. Mijn naam is op de oorspronkelijke schrijfwijze een Russische naam. Ik heb em destijds wel regelmatig voorbij zien komen in het quilty pleasure namen topic. Wel ook op de oorspronkelijke schrijfwijze